Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
...
Cayenne schreef:http://www.vilt.be
De opvang beschikt over meerdere weiden en een boerderij voor de opvang van twaalf paarden en pony's. De precieze locaties willen ze geheim houden. "Wij hebben ook recht op privacy
"Mensen willen niet zien hoeveel tijd en geld wij investeren. Ze beschuldigen ons, maar weigeren te komen kijken."

wikiki schreef:Euh, de slager?? Sorry, maar daarvoor is mijn paard niet 10 jaar mijn beste vriend geweest "Kaatje". Zijn jullie dan al die dierenvrienden die hun paarden naar de slager doen? Die nog liever geld terugkrijgen, dan te weten dat jullie paard goed komt te staan in een opvang of naar een adoptie-gezin gaat??
Ik zou toch maar eens goed nadenken lieve mensen.

wikiki schreef:En euh @ Kaatje :
Ik bedoel hier niks mis mee he, we hebben het hier niet over U paarden, maar over Los Vaqueros.
Nog zoiets : Kennen jullie Nathalie Van der kamp?? Daar ben ik ook eens gaan kijken, om te schreeuwen he, echt! Los Vaqueros en Nathalie zijn echt niet te vergelijken. Los Vaqueros zit teminste in met de dieren en zij verzorgen hun dieren prima, zo werken ze ook met bepaalde dierenkliniek samen en verschillende mensen die sponsering aanbieden.
Nathalie laat haar paarden in eigen mest staan, geeft ze gn eten, en het ergste is, ze kunnen er niks aandoen.