Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Joto schreef:Wij hebben ook dik 20 hec, en word elke dag gecontroleerd, als je weet wat je hebt lopen, merk je snel genoeg of je wat mist.. Helemaal als het ook nog in het nieuws is geweest en dan nog niet de moeite neemt om het dier op te ruimen..
Ja ik weet van zulke honden, wat voor schade ze kunnen aanrichten. Maar de eigenaar maakt er steeds weer een ander verhaaltje van.
Maar als ik het filmpje moet geloven, worden dus de dieren goed verzorgd.. Nu nog de scheve wetgeving van Nl..

jury schreef:vreemd, er zijn er 2 doodgegaan in de wei, en dan worden ze goed verzorgd?

AmmieJ_ schreef:Wat stom, nu weer wel.. Maar ik zie niet waarop dat gebaseerd is..
karina1977 schreef:jury schreef:vreemd, er zijn er 2 doodgegaan in de wei, en dan worden ze goed verzorgd?
dit vind ik onzin .
bij mij zijn er helaas 3 ponys dood gegaan dit jaar .
1 had zijn beentje ontkoot en kon niet meer geholpen worden en hebben we in laten slapen .
1 fries met een auortascheur .
en een merrie die tijdens bevalling van te vroeg veulen is overleden oorzaak verder onbekend .
En geloof me ik verzorg mijn beesten vaak nog beter als mezelf dingen gebeuren en zulke uitspraken raken kant nog wal
niemand weet zeker waardoor deze 2 paarden van de handelaar zijn overleden zolang er geen autopsie is vericht .