Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Cayenne schreef:De Algemene Inspectiedienst zegt niet in te kunnen grijpen nu een onafhankelijke dierenarts heeft verklaard dat de situatie nog net binnen de wettelijke grenzen ligt.
lautje76 schreef:Gelukkig zijn er mensen als buurtbewoonster Tiny die zich er voor inzetten. Ik hoop dat ze ook af en toe wat hooi in de wei gooit terwijl de instanties vergaderen.

jesito schreef:Het is heel lief voor de paarden om er hooi in te gooien alleen als de dierenbescherming dan weer eens komt en ziet dat die dieren te eten hebben vinden die het allang weer goed en ik neem niet dat omstanders de dieren blijven voeren.
berpie schreef:Wij een handjevol mensen denken er ook over om wat te doen, maar wat, als iemand een idee heeft, graag.
Overigs heeft een van ons Tiny gesproken en het is een ontzettende lieve vrouw die echt wel wil maar ook niet weet hoe net als wij even.
Naam van de handelaar en telefoonnummer is bij mij bekend voor geintereseerde en dit is niet de eerste keer dat dit gebeurt, deze man heeft als hobby het verwaarlozen van paarden.
KiWiKo schreef:het enige wat je kan doen is er proberen voor te zorgen dat de kneuzenhandel stopt.............