Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
echt vreselijk heb dit met mijn pony ook mee gemaakt.... ik snap niet wat mensen bezield om zoiets te doen.... Ik heb met ilan toen tijden lang problemen gehad om ook maar iets aan zn staart te doen... ik kan der echt niet bij snap der geen zak van
.

Avenance schreef:Ziekelijk en ik vind het wel degelijk mishandeling, ongeacht vliegenseizoen of niet, je hebt gewoon met je handen van andermans spullen en ook dieren af te blijven.![]()
@Malenka, als ik jou haren er af zou knippen, zou je dan ook blij zijn? Is, volgens jou, immers geen mishandeling, jij hebt je haren niet nodig, toch?![]()
Diefstal zou misschien een beter woord zijn dan mishandeling, maar toch vind ik het nog steeds niet kunnen.
Citaat:Tot haar grote schrik belandt ze ook op een website waar om paardenhaar wordt gevraagd. ,,Die mevrouw maakt sieraden van haar van paarden. Ik kan me niet indenken dat ik zo'n armband zal dragen.''
Klik hier voor een foto.
Yinari schreef:Het is ontzettend naar en vervelend als ze ongewenst aan je dier hebben gezeten, bah. Dat gevoel kan ik me helemaal indenken.
Voor de pony is het lastig dat ze geen staart meer heeft, maar verder vind ik dit niet onder mishandeling vallen. Ze is niet duidelijk geslagen/geschopt of beschadigd. Gelukkig maar.