Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Tja er zijn genoeg mensen die wél rekening met je houden maar als je net die mensen treft die of bang zijn voor paarden of van die aso's die stoer willen doen en geen rekening met je houden pff... dan ben je niet blij.
PollyB schreef:Al die mega trekkers met mais of aardappels in super grote karren erachter die je met een rot gang passeren, dát is pas gevaarlijk...
sporter schreef:PollyB schreef:Al die mega trekkers met mais of aardappels in super grote karren erachter die je met een rot gang passeren, dát is pas gevaarlijk...
Ben ik helemaal met je eens. Maar als je paard er niet tegen kan als een auto die passeerd gas geeft heb je naar mijn mening helemaal niks op de openbare weg te zoeken.
Daarbij zulke grote dingen die hard langs je crossen vind ik zelf al doodeng als ik aan het fietsen ben. Vindt het dan ook niet vreemd dat m'n paard dan er op reageerd als het maar op zo'n manier is dat het veilig blijft dus kijken, stapje achteruit etc. maar niet aan de kletter gaan.
en die mij maar de schuld geven terwijl ik met reflecterende beschermers en jas rondliep.. bahbah.. gelukkig koos de politie meteen partij voor mij.. PollyB schreef:Al die mega trekkers met mais of aardappels in super grote karren erachter die je met een rot gang passeren, dát is pas gevaarlijk...
) rekening met je.
Hij reed gewoon voor mij langs (we reden in een groep) het paard voor mijn ging toen een stukje rennen,

PollyB schreef:Al die mega trekkers met mais of aardappels in super grote karren erachter die je met een rot gang passeren, dát is pas gevaarlijk...
de auto was zó dichtbij mij en m'n paard dat de carrotstick het dak gewoon zomaar raakte
óók in Tuitjenhorn
Nicole288 schreef:Ik heb ook eens gelezen van een bokker die bij het buitenrijden een blauw hesje met een grote witte L erop aan deed. Vond het wel een idee!