Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
en Ook natuurlijk je paardje

Susy_Q schreef:kasper is van een oud klasgenoot geweest en die heeft er ook bij de pony's mee gestart dus ik dacht een E.. maar wel een hele luxe
sjaantje schreef:Dan heb je het toch echt verkeerd, want hij is wel degelijk bij de ponies gestart.
. Op mijn zusje haar account. Jaylover schreef:Susy_Q schreef:kasper is van een oud klasgenoot geweest en die heeft er ook bij de pony's mee gestart dus ik dacht een E.. maar wel een hele luxe
Misschien heb je een andere Kasper voor je.. Wat is de naam van je klasgenoot? Voor zover ik weet is Kasper altijd alleen maar bij de paarden gestart, voordat hij bij mij kwam. En hij is van zijn 3e tot zijn 10e bij één en dezelfde eigenaar geweest en toen hebben wij hem gekocht.

Jaylover schreef:sjaantje schreef:Dan heb je het toch echt verkeerd, want hij is wel degelijk bij de ponies gestart.
Uhm Chantal, ik ben Femke. Op mijn zusje haar account.
Oke, hier voor de duidelijkheid:
Kasper is van zijn 3e tot zijn 10e jaar bij Marloes geweest, zij heeft hem altijd bij de paarden gestart vanwege haar leeftijd. Toen Kasper 10 jaar was hebben wij (familie beljon) Kasper van Marloes overgenomen en toen ben ik bij de pony`s in de klasse M1 begonnen. Vervolgens zijn we bij de paarden verder gegaan.
Dacht dat er stond dat ie nog nooit bij de ponies is uitgebracht
Susy_Q schreef:Jaylover schreef:Misschien heb je een andere Kasper voor je.. Wat is de naam van je klasgenoot? Voor zover ik weet is Kasper altijd alleen maar bij de paarden gestart, voordat hij bij mij kwam. En hij is van zijn 3e tot zijn 10e bij één en dezelfde eigenaar geweest en toen hebben wij hem gekocht.
Marloes
Zij vertelde mij dat ze er nog bij de intermediar II mee heeft gereden.
En ik dacht bij de pony's..
Zij zegt dat ze hem heeft opgeleid tot het niveau wat ie nu is..
?