Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
gelukkig dat het relatief gezien is meegevallen overal
Cerize schreef:Hmm raar, kreeg eergisteren nog bericht van de opfok dat er op diverse plaatsen nieuwe uitbraken waren en dat het virus zich nog steeds verspreidt....
mariska32 schreef:Cerize schreef:Hmm raar, kreeg eergisteren nog bericht van de opfok dat er op diverse plaatsen nieuwe uitbraken waren en dat het virus zich nog steeds verspreidt....
mij klinkt het ook nogal tegenstrijdig....
ik hoor dubbele berichten
Wijnanda schreef:Dit is van dat bericht op Hyves: Hippisch Centrum Ouddorp mogelijk slachtoffer Rhinopneumonie
Die berichten zijn dus niet waar. Beter dat het over is! Ik woon vlakbij Gorinchem en het kan zomaar over komen waaien! Gelukkig is de boel weer onder controle
mammaslamma schreef:Cerize schreef:Hmm raar, kreeg eergisteren nog bericht van de opfok dat er op diverse plaatsen nieuwe uitbraken waren en dat het virus zich nog steeds verspreidt....
Even over de dubbele berichten, die worden wrs via Hyves verspreid door mensen die het van horen zeggen hebben gehoord, ga er maar vanuit, als de 3 klinnieken hier op Flakkee en Schouwen-Duiveland zeggen dat het onder controle is, dat ook zo is, die mensen hebben er echt verstand van en wij worden via hun en onze verenigingen op de hoogte gehouden van de stand van zaken......
Met andere woorden, geen geruchten meer verspreiden, dat scheelt een hoop onrust!!
Cerize schreef:Sorry maar mijn informatie is uit eerste hand. Ik krijg berichten via de de eigenaar van een paardenopfok, waar mijn jaarling staat. Daar gaan ze preventief enten. Vandaar...
Touscha schreef:Gelukkig! Nog een weekje en dan kunnen we weer gaan en staan waar we willen. Ik hoop dat alle onrust dan ook een beetje over gaat.
Ni_Mi_ schreef:Wel een beetje vreemd, de subtop wedstrijd van zondag in oude tonge gaat niet door ivm de rhino, wordt nu Wouwse Plantage.