Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

MJ_ schreef:klinkt als dit verhaal [PP] mijn niewe aanwinst is onderweg vanuit roemenie .
watdanhe schreef:Slechts vijf van de zeven verwaarloosde en mishandelde Roemeense paarden die naar Nederland zouden komen, zijn in veewagens onderweg naar Rockanje.
Twee van in totaal vier paarden uit een dierentuin in het Roemeense Buhusi zijn er zo slecht aan toe dat ze niet vervoerd kunnen worden. ,,De gezondheidstoestand???
Dat snap ik even niet.. Maar kunnen ze die paardjes niet eventjes onder verdoving doen ofzo..?
stef schreef:ania: TVP?
watdanhe schreef:Slechts vijf van de zeven verwaarloosde en mishandelde Roemeense paarden die naar Nederland zouden komen, zijn in veewagens onderweg naar Rockanje.
Twee van in totaal vier paarden uit een dierentuin in het Roemeense Buhusi zijn er zo slecht aan toe dat ze niet vervoerd kunnen worden. ,,De gezondheidstoestand???
Dat snap ik even niet.. Maar kunnen ze die paardjes niet eventjes onder verdoving doen ofzo..?
Wanted2003 schreef:Volgens mij klopt het stuk uit het AD niet helemaal met het echte verhaal en het topic. Want de katten en honden komen volgens mij ook naar Nederland
watdanhe schreef:Dat snap ik even niet.. Maar kunnen ze die paardjes niet eventjes onder verdoving doen ofzo..?
aan te houden. Door één of twee paarden daar vandaan te halen doe je zeker een goede daad (ook niks mis mee), maar je lost er absoluut niets mee op.