Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Nikka schreef:He wat jammer. Groenesteyn is echt een begrip.
En deze zijn ook niet groot genoeg om 400 mensen op te kunnen vangen Nikka schreef:He wat jammer. Groenesteyn is echt een begrip.
spekkiejnfu schreef:De gemeente heeft nu nog het idee dat de manege kan blijven bestaan in de huidige binnenbak van 10 bij 20 meter en dat deze voldoende ruimte biedt om les in te geven.

Liek_ schreef:spekkiejnfu schreef:De gemeente heeft nu nog het idee dat de manege kan blijven bestaan in de huidige binnenbak van 10 bij 20 meter en dat deze voldoende ruimte biedt om les in te geven.
Hebben die mensen uberhaupt weleens een paard in het echt gezien?? Wat een idee weer
spekkiejnfu schreef:Nikka schreef:He wat jammer. Groenesteyn is echt een begrip.
Klopt, welke rijdende utrechter heeft er niet op Groenesteyn gereden?
Lisaa_ schreef:nee, de eigenaren hebben een contract getekend omdat ze dachten dat hun zoon het niet zou opvolgen, nou doet die zoon dat wel, maar is het contract getekend.
zo komt het dat die mensen daar een hotel gewoon mogen bouwen..
absque_dubio schreef:Lisaa_ schreef:nee, de eigenaren hebben een contract getekend omdat ze dachten dat hun zoon het niet zou opvolgen, nou doet die zoon dat wel, maar is het contract getekend.
zo komt het dat die mensen daar een hotel gewoon mogen bouwen..
Nu kom ik misschien heel gemeen over, maar dit vind ik echt eigen schuld dikke bult..
Al blijf ik hopen dat er een oplossing kan komen voor dit probleem!
spekkiejnfu schreef:edit; de site is: http://www.manegegroenesteyn.nl