Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
malloesje schreef:Typisch gevalletje van oude koeien.. Zodra iemand succesvol is moet ie er flink doorgehaald worden![]()
Niet dat ik het goedpraat, maar waarom was het toen geen nieuws?
Abrahams schreef:Weer eens iets anders dan het verhaal dat de ruiter het paard mishandelt
Cayenne schreef:Of iets voorpagina nieuws is of niet kun je kwijt op FZ. Daar loopt een topic over.
Hier graag ontopic blijven
mobick schreef:De handjes zitten wel lekker los bij de BP'ers (Bekend Paardenvolk).
daniella74 schreef:Tja, ik weet niet goed wat ik hiervan moet denken zonder de mensen en de situatie te kennen. Wellicht speelt het allemaal al wat langer en horen wij er nu pas wat van omdat er een rechtzaak is.
Ik dacht trouwens dat hij al enige jaren die vriend van Ellen was maar blijkbaar vergis ik mij.
_Rianne_ schreef:daniella74 schreef:Tja, ik weet niet goed wat ik hiervan moet denken zonder de mensen en de situatie te kennen. Wellicht speelt het allemaal al wat langer en horen wij er nu pas wat van omdat er een rechtzaak is.
Ik dacht trouwens dat hij al enige jaren die vriend van Ellen was maar blijkbaar vergis ik mij.
Is die vriendin van Ellen niet Tim gredley?
Blue_Eyes schreef:_Rianne_ schreef:
Is die vriendin van Ellen niet Tim gredley?
Is Tim een meisje tegenwoordig?
mobick schreef:De handjes zitten wel lekker los bij de BP'ers (Bekend Paardenvolk).
Liselot11 schreef:Beetje raar verhaal vind ik het. Die springruiter en zijn vriendin hebben zijn ex vriendin in elkaar geslagen?! Hij hield haar tegen de grond zodat zijn vriendin kon schoppen? Ik zou toch denken dat zo'n ruiter zich niet zou bezighouden met zoiets.
Zoals Relaxed al zei: kinderachtig gedoe...
Cayenne schreef:www.horsetalk.co.nz
De Engelse kranten berichten deze week over een rechtzaak tussen de jonge Britse Olympische springruiter Ben Maher, zijn vriendin (amazone Kathleen Baker) en een voormalige groom/ex-vriendin van Maher. Hij zou de vrouw hebben mishandeld.
Volgens krant "The Daily Mail" is er sprake van een liefdestriangel.