Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Lara_Silver schreef:Dit is weer het zoveelste geval wat aantoont dat te paard naar het strand niet zomaar iets is wat je even doet, de risico's zijn dubbel zo hoog. Zelfs nog hoger als het bv. gaat over een onervaren paard/ ruiter of een combi hiervan.
Hopelijk valt de hele situatie mee..
Karin schreef:Lara_Silver schreef:Dit is weer het zoveelste geval wat aantoont dat te paard naar het strand niet zomaar iets is wat je even doet, de risico's zijn dubbel zo hoog. Zelfs nog hoger als het bv. gaat over een onervaren paard/ ruiter of een combi hiervan.
Eens moet de eerste keer zijn, een paard wordt niet 'strandmak' geboren.
En in het bericht staat niet of ruiter en paard gezelschap/begeleiding bij zich hadden. Speculaties nog maar even achterwege laten lijkt me.
Lara_Silver schreef:Dit is weer het zoveelste geval wat aantoont dat te paard naar het strand niet zomaar iets is wat je even doet, de risico's zijn dubbel zo hoog. Zelfs nog hoger als het bv. gaat over een onervaren paard/ ruiter of een combi hiervan.
Karin schreef:Lara_Silver schreef:Dit is weer het zoveelste geval wat aantoont dat te paard naar het strand niet zomaar iets is wat je even doet, de risico's zijn dubbel zo hoog. Zelfs nog hoger als het bv. gaat over een onervaren paard/ ruiter of een combi hiervan.
Eens moet de eerste keer zijn, een paard wordt niet 'strandmak' geboren.
En in het bericht staat niet of ruiter en paard gezelschap/begeleiding bij zich hadden. Speculaties nog maar even achterwege laten lijkt me.
[/quote]
[/quote]quintusgl schreef:Wellicht volgende x het woord "aantoont" dan niet gebruiken......
Waarom ik er zo tegen ben is dat dit (en andere gevallen) misschien ook wel om een bokker gaat. Als de toedracht heel anders is, lijkt het me niet prettig (zachts gezegd) om dit te lezen als slachtoffer zijnde......
Nu weer on topic......
Karin schreef:Ik zou niet weten waarom ik zou moeten vragen hoe jij je uitspraak bedoelt. Lijkt me duidelijk genoeg. Jij bent degene die meteen met aannames begint te smijten terwijl er geen achtergronden bekend zijn.
spicegirl schreef:ik heb daar gewerkt, en ik heb ook strandritten gedaan met toeristen. er is toendertijd 2 x een paard tijdens een rit dood neergevallen, mijn paard waar ik op reed viel tijdens een galop op zn knie-en. en dat er geen toerist nog dood is gegaan, is een wonder!!
geen speculaties, ik heb t 7 maanden meegemaakt......