Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
aerdenhout1 schreef:Het grootste gedeelte is van de paarden eerder armer dan rijker geworden vrees ik.En waarom sta ik daar niet bij dan??? Mijn hemel!! En dan nog zeggen ze dat je met paarden niet rijk wordt???? ergens doe ik iets verkeerd ben ik bang!!!
aerdenhout1 schreef:En waarom sta ik daar niet bij dan??? Mijn hemel!! En dan nog zeggen ze dat je met paarden niet rijk wordt???? ergens doe ik iets verkeerd ben ik bang!!!

aerdenhout1 schreef:En waarom sta ik daar niet bij dan??? Mijn hemel!! En dan nog zeggen ze dat je met paarden niet rijk wordt???? ergens doe ik iets verkeerd ben ik bang!!!
Sjuimpje schreef:Dat zeg ik Sjuim.Mèt paarden kan wel, alleen niet VAN de paarden
?

I_Moondance schreef:Haha ja idd, heeft er een nog een leuke zoon?
heeeejjj goed plan! _Evanne schreef:Hmm, het viel mij net in, hoe wilt Melchior het rijkste paardenmens van Nederland zijn, als zijn stal in Belgie ligt?![]()
Nikka schreef:_Evanne schreef:Hmm, het viel mij net in, hoe wilt Melchior het rijkste paardenmens van Nederland zijn, als zijn stal in Belgie ligt?![]()
Het is een Nederbelg.
lautje76 schreef:Is 1 van die mannen nog vrijgezel?
beste plan ooit
) Dorienn schreef:lautje76 schreef:Is 1 van die mannen nog vrijgezel?
beste plan ooit
Maar Mén wat een geld
.
) filosoof in mij, wat je niet hebt kun je ook niet verliezen... Relaxed schreef:Volgens mij is Anky toch echt de enige die dr geld direct met het rijden en de paarden heeft verdiend.. De rest heeft het geld elders verdiend en investeert het nu op een leuke manier in de paarden (wat denk ik lang niet altijd winstgevend is)
Dorienn schreef:lautje76 schreef:beste plan ooit
Eerste waar ik aan dacht, of iets met zonen.Maar Mén wat een geld
.
Aan de andere kant, zei de (écht niet ietwat jaloerse, yeah right) filosoof in mij, wat je niet hebt kun je ook niet verliezen...
I_Moondance schreef:Haha ja idd, heeft er een nog een leuke zoon?