Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Blue_Eyes schreef:Vraag me dan meteen af wat dat wel voor een waardevolle pony geweest moet zijn... de Parel van de Paardenmarkt ofzo?

ranna schreef:Ik kan er niets aan doen dat ik me bij dit soort berichten toch altijd afvraagt wat de nieuwswaarde van zo'n bericht is?
Wordt dit nu alleen geplaatst omdat het woord pony erin genoemd staat
Is het niet leuker om positieve en vrolijke berichten te plaatsen?
JoyCiej007 schreef:ranna schreef:Is het niet leuker om positieve en vrolijke berichten te plaatsen?
Zal nog wat zijn zeg, zie 't al helemaal voor me, 8 uur journaal op de tv met alleen maar leuke en positieve berichten.

JoyCiej007 schreef:ranna schreef:Ik kan er niets aan doen dat ik me bij dit soort berichten toch altijd afvraagt wat de nieuwswaarde van zo'n bericht is?
Wordt dit nu alleen geplaatst omdat het woord pony erin genoemd staat
Is het niet leuker om positieve en vrolijke berichten te plaatsen?
Bij objectieve nieuwsgeving horen, naast leuke, vrolijke en informatie berichten, ook de wat minder leuke, zoals bijv. ongelukken e.d.
Zal nog wat zijn zeg, zie 't al helemaal voor me, 8 uur journaal op de tv met alleen maar leuke en positieve berichten.

Blue_Eyes schreef:Vraag me dan meteen af wat dat wel voor een waardevolle pony geweest moet zijn... de Parel van de Paardenmarkt ofzo?
JoyCiej007 schreef:Tsja, nouja, kijk Hart v. Nederland eens op SBS 6. Serieuze zaken maar ook zaken met totaal geen nieuwswaarde. Ja of je moet er echt in geinteresseerd zijn dat een hondenteefje zich heeft ontfermd over een moederloes ree-tje of wat dan ook
Denk dat dit toch echt wel nieuwswaarde heeft hoor; zo'n politie-bericht komt ook standaard altijd wel voor in een plaatselijke krant.
Denk dat je het groter en breder moet zien, meer in het algemeen: ook dit bericht geeft maar weer eens aan dat men steeds geweldadiger en agressiever wordt naar zijn medemens.