Bokt relaties: Maartje1990 en Jinte

Moderators: Muiz, Firelight, NadjaNadja, Essie73, Maureen95

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Banjer
Lid Nieuwsredactie

Berichten: 48601
Geregistreerd: 09-06-02
Woonplaats: Daar waar het land eindigt en het water begint

Bokt relaties: Maartje1990 en Jinte

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-10-17 23:29

Bokt.nl
Bokt community

Afbeelding
Maartje1990 en Jinte op hun trouwdag.


Bokt heeft al vele vriendschappen en relaties voortgebracht. Zo ook de relatie van Maartje1990 en Jinte. Ze leerden elkaar kennen in een HoLeBi-topic en bij hun eerste echte ontmoeting sprong de vonk direct over. Ze zijn inmiddels al bijna 2,5 jaar samen en sinds 22 september zijn ze gelukkig getrouwd.

Maartje1990 schreef:
* Hoe hebben jullie elkaar leren kennen?
In een holebi HK topic waarin we allebei actief waren, maar we waren destijds niet meer dan 2 Bokkers in hetzelfde HK topic.

* Wat was jullie eerste indruk van elkaar?
Euhm, in het topic of de eerste keer dat ik haar zag? De eerste keer dat ik haar zag (en herkende) was op horse event. Ze had knalrood haar dus dat viel lekker op en ze kwam voorbij gesprint met een camera in haar handen. Maar ze was zo met foto's maken bezig en ik ben een watje dus ik durfde haar niet aan te spreken. De eerste date (tweede keer dat ik haar zag) was meteen liefde op het eerste gezicht.

* Wanneer hebben jullie elkaar voor het eerst ontmoet? Hoe ging dat?
Ik heb haar dus gezien op horse event maar ontmoet hebben we elkaar daar dus niet echt. De eerste keer dat we afspraken (en tevens eerste date) was bij mij thuis. Ik woonde destijds in een studio in Tilburg. Tja hoe ging dat..... zoals een eerste date gaat :+ heel veel kriebels en "zou ik dr durven kussen?" Etc etc. Haha :')

* Hoe lang hebben jullie al een relatie?
We zijn samen sinds 22 mei 2015, zo'n 2 jaar en 4 maanden waarvan we ook al bijna 2 jaar samen wonen. En sinds 22 september dit jaar zijn we heel erg gelukkig getrouwd!

* Welke interesses delen jullie? En welke juist niet?
We hebben bijna helemaal dezelfde interesses, uiteraard de paarden. Maar daarnaast dansen we samen (stijldansen), Mariska doet nog een aantal andere dansvormen die mij minder trekken en ik voetbal graag, wat Mariska wat minder interessant vindt. Qua tv series delen we ook veel dezelfde interesses dus niks lekkerders dan samen tv of Netflix kijken!


Jinte schreef:
* Hoe hebben jullie elkaar leren kennen?
Dit was een aantal jaar terug hier op bokt in een topic voor holebi's.

* Wat was jullie eerste indruk van elkaar?
Via bokt vond ik Maartje altijd aardig maar kende haar toen nog niet heel goed. Mijn 1e gedachte toen ik haar zag was heel duidelijk. Daar heb ik een hele mooie quote van gevonden die ook op onze trouwkaart stond: "And then my soul saw you, and it kind of went 'oh there you are, I've been looking for you' "

* Wanneer hebben jullie elkaar voor het eerst ontmoet? Hoe ging dat?
Dit was in mei 2015. Alhoewel Maartje mij een paar jaar eerder al rond had zien rennen op Horse Event. De 1e ontmoeting was erg spannend maar tegelijkertijd ook erg ontspannen

* Hoe lang hebben jullie al een relatie?
Inmiddels zo'n 2,5 jaar, sinds 22-05-2015

* Welke interesses delen jullie? En welke juist niet?
Paarden sowieso. Onze 3 monsters staan sinds we samenwonen ook met z'n drieën. Daarnaast dansen we graag samen (stijldansen). Wel doe ik nog diverse andere dansvormen waar Maartje niet zoveel mee heeft. Voetbal, wat Maartje doet, heb ik dan weer niet zoveel mee.

__Sannne
Berichten: 5685
Geregistreerd: 12-10-12

Re: Bokt relaties: Maartje1990 en Jinte

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-17 07:26

Leuk stukje! Gefeliciteerd met jullie huwelijk!

Alleen had ik het persoonlijk voor het artikel leuker gevonden als ze allebei verschillende vragen hadden gekregen, aangezien je nu 2 keer hetzelfde leest.

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Berichten: 48601
Geregistreerd: 09-06-02
Woonplaats: Daar waar het land eindigt en het water begint

Re: Bokt relaties: Maartje1990 en Jinte

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-10-17 08:41

Dank je voor je feedback Sanne, ik neem het mee naar ons overlegforum :)

Suzanne F.

Berichten: 49434
Geregistreerd: 03-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-17 11:36

__Sannne schreef:
Leuk stukje! Gefeliciteerd met jullie huwelijk!

Alleen had ik het persoonlijk voor het artikel leuker gevonden als ze allebei verschillende vragen hadden gekregen, aangezien je nu 2 keer hetzelfde leest.


Ja dat had ik ook. Lijkt net zo'n test alsof ze slagen als ze dezelfde antwoorden geven. :D

corine1981

Berichten: 5302
Geregistreerd: 05-08-06
Woonplaats: Lekker centraal

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-17 09:41

Suzanne F. schreef:
Ja dat had ik ook. Lijkt net zo'n test alsof ze slagen als ze dezelfde antwoorden geven. :D

Wel geslaagd dan :)

Maar ik ben het er wel mee eens.
Niettemin leuk stukje dames!

JoyCiej007

Berichten: 17427
Geregistreerd: 27-02-06
Woonplaats: omg. Deventer

Re: Bokt relaties: Maartje1990 en Jinte

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-17 04:27

maartje en jinte; vind jullie een fantastisch mooi stel bij elkaar, heb destijds de trouwfoto's ook bewonderd, echt heel mooi!

Leuke stukjes ook van jullie allebei. Van mij had het wel wat langer/uitgebreider gemogen (Maartje; jij hebt daar over het algemeen geen moeite mee; lange posts schrijven :P ) en inderdaad misschien wat andere of verschillende vragen.

Of bijvoorbeeld: "maartje wat vind jij zo leuk aan jinte?" en "jinte wat vind jij zo leuk aan maartje?".
Zelfde vraag, andere antwoorden.

Maar dames, misschien kunnen jullie die vraag ook nog beantwoorden? :)