Bokt Vriendschappen: Vikki en Tazzey

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Bokt Vriendschappen: Vikki en Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-06-17 20:02

Bokt.nl
Bokt community

Het is alweer 14 jaar geleden dat Vikki en Tazzey elkaar leerden kennen via Bokt. In die 14 jaar is een hechte vriendschap ontstaan. Deze maand vertellen ze over hun vriendschap, hun eerste ontmoeting en gezamenlijke interesses.

Vikki schreef:
* Hoe hebben jullie elkaar ontmoet?
Ik ben Tazzey 'tegengekomen' in een topic wat ze had gestart over de verfilmingen van Danielle Steel boeken die toen (ergens in / om en nabij 2003) wekelijks werden uitgezonden door RTL. Ik keek ook naar die films en kwam gezellig meekletsen in haar topic .

* Hoe lang zijn jullie al vriendinnen?
Sinds 2003... toch Tazzey?

* Eerste indruk van elkaar?
Mijn nieuwe bff! Best friends at first sight :j

* Elkaar in het echt ontmoet? Hoe ging dat?
Die vond plaats op Koninginnedag 2004, afgesproken op een terras in Amsterdam. Onze 'vriendjes' (mannen) waren ook mee en het was echt super gezellig :D .

* Welke interesses delen jullie?
Paarden, sushi, lezen, films, series, muziek.

* Mochten jullie ver uit elkaar wonen: Hoe houden jullie contact?
We wonen gelukkig niet ver uit elkaar *\%/* .

Tazzey schreef:
* Hoe hebben jullie elkaar ontmoet?
Dat is in 2003 geweest. Er was toentertijd een topic over de Danielle Steel films en daar kwam ik Vikki tegen. In dat topic kletsten we lekker over de films die RTL destijds op de woensdag avonden uitzond.

* Hoe lang zijn jullie al vriendinnen?
Vanaf het eerste moment eigenlijk. Er was gewoon meteen een klik, en nu 14 jaar later is Vikki nog altijd mijn beste vriendinnetje.

* Eerste indruk van elkaar?
Poeh, nu moet ik even gaan nadenken. Volgens mij vond ik Vikki meteen een ontzettend lief persoon. Heel meegaand en betrokken. En die eerste indruk klopt nog altijd.

* Elkaar in het echt ontmoet? Hoe ging dat?
Dat was op Koninginnendag 2004. We hadden afgesproken bij een café bij de Stopera in Amsterdam. De mannen mochten ook mee. We hebben een gezellige dag gehad die we hebben afgesloten met een lekker hapje eten.

* Welke interesses delen jullie?
Bovenal de paarden maar ook sushi is heel belangrijk in onze vriendschap :D Verder hebben we, bijna, dezelfde smaak qua boeken, films, muziek en series.

* Mochten jullie ver uit elkaar wonen; Hoe houden jullie contact?
We wonen niet ver bij elkaar vandaan. Er zijn perioden dat wij elkaar vaak spreken en soms ook wat minder. Echter is de vriendschap wel dusdanig dat het niet uitmaakt hoe lang we elkaar niet gesproken hebben, het is altijd goed.

Achaiah

Re: Bokt Vriendschappen: Vikki en Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-17 11:15

Wat leuk dit! Koester zo'n fijne vriendschap! :)

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-17 11:13

Achaiah schreef:
Wat leuk dit! Koester zo'n fijne vriendschap! :)

Dat doen we zeker! In de tijd dat Vikki en ik elkaar leerde kennen was men nog vaak van mening dat "computers niet goed zijn voor je sociale leven". En toch heb ik in die tijd mijn beste vriendinnetje via Bokt leren kennen en mijn beste vriend via een MMO.

vikki

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-17 21:30

Ik ben Bokt heel dankbaar dat ik mijn lieve vriendinnetje heb mogen leren kennen .