Doorgeefstokje van de maand januari: KimD

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

melody7

Doorgeefstokje van de maand januari: KimD

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-01-17 13:42

Bokt.nl
Bokt community

Vanaf januari zullen een aantal onderdelen uit de BoktNieuwsBrief een eigen plek krijgen op de voorpagina in de categorie Bokt community. Het doorgeefstokje is daar het eerste onderdeel van en zal maandelijks terugkomen.
Deze maand gaf Neej het stokje door aan KimD en daardoor mocht zij deze vernieuwde versie aftrappen! Vanaf nu worden er niet 5 maar 10 vragen doorgegeven. Altijd al willen weten waarom Bokkers zich registreren of wat hun grote dromen zijn? Lees dan vooral verder.

1. Waarom heb je je x-jaar geleden geregistreerd op Bokt?
Ik heb me geregistreerd op 02.01.2010, dat is dus op één dag na (het is vandaag 01.01) zes jaar geleden, en aan de datum te zien had ik vrij en was ik wat aan het surfen op internet. Ik kwam wel vaker artikelen over Bokt tegen en ik denk dat ik mij om die reden geregistreerd heb.

2. Wat is het eerste bericht dat je hebt geplaatst op Bokt?
Citaat:
Hee

Ik heb sinds kort een pony dat dekens op krijgt. Maar ik ben daar eigenlijk helemaal niet thuis in en zou wat meer uitleg erover willen.

Mijn vragen zijn dus wanneer gebruik je Fleecedekens, een Onderdeken. Wanneer hoeveel gram, wanneer te beginnen met dekens, moet je met dekens de grammen afbouwen? (dus van 300, naar 200 naar 0 Gram ofso? of is dit niet nodig.) En van welke merken jullie het liefste de dekens hebben en waarom..?

dankjewel alvast.

3. Op een schaal van 1 tot 10, hoe beschamend zijn je oudste berichten
Ik heb me even geamuseerd! :D Maar het valt allemaal reuze mee, ik verbaas me er vooral over hoe naïef ik was. _O- Dus vanwege dat geef ik het een 5, leuk in het midden! :+

4. Waar kunnen wij je van kennen op Bokt?
Dit zal niet voor iedereen even positief zijn denk ik. :+ Ik ben van mezelf heel eerlijk (soms té), en laat dit ook duidelijk merken. Ik vind een stevige discussie op zijn tijd heerlijk, als het maar met fatsoen gebeurt, daar meng ik me dan ook vaak in.

Daarnaast zullen er een aantal mensen mij wel kennen van de honden, daar plaats ik zo nu en dan foto's en video's van. :j

5. Wat betekent http://Bokt.nl voor jou?

Bokt is voor mij ontspanning, in de pauze op het werk, 's avonds op de bank, tussen de trainingen door, het maakt niet uit wanneer ik Bok, maar ik word er altijd heel ontspannen van en lees dan de topics bij die ik volg. Ik vind die altijd erg leuk, dat je iets of iemand kunt volgen en hun vooruitgang kunt zien. Het medeleven en de vaak leuke groepen die ontstaan zijn zo leuk! <3

6. Durf je toe te geven dat je vroeger ook penny-gedachten had? (verklaar nader )
Hahaha, ja hoor! Blacky, mijn eerste mini-appaloosa is mijn Penny-pony. Ik had er twee en samen met mijn toenmalige beste vriendin beleefde we wilde avonturen. We gingen uren en uren wandelen en tutten en fantaseerde over vanalles. Het was fantastisch! :D

Overigens heb ik nu ook nog wel mijn Penny-dagen, het is af en toe zo leuk om te doen! :Y)

7. Als alles kan wat je zou willen, hoe zou je leven er dan uitzien?
Dit klinkt waarschijnlijk heel cheesy, maar ik gok zomaar hetzelfde als dat het nu doet. Mijn vriend en hebben afgelopen Augustus een huis gekocht en daar zijn we nu druk in bezig, dit huis heeft een grote tuin met gras, iets wat ik altijd wilde hebben. Samen hebben we drie honden waar we dit jaar twee hondjes aan gaan toevoegen. Honden zijn mijn absolute passie, ik vind het dan ook fantastisch dat ik dit kan delen met de kerel die ik leuk vind. *\o/* Die kerel heeft me ook afgelopen jaar ten huwelijk gevraagd God knows why, die arme kerel! en ik zei ja. Dus dit jaar, op voor ons toch al de grootste feestdag van het jaar, 4 Oktober, gaan wij trouwen. In onze tuin, met al onze beestjes erbij. ^&+ :+:

8. Wat vind je ervan dat je als eerste dit nieuwe doorgeefstokje in mocht vullen?
Uiteraard voel ik me hartstikke vereerd! Ik lees de BNB's altijd door en vind het altijd erg leuk om te lezen. :j Er staan vaak leuke artikels in, of topics die ik nog niet ontdekt had.

9. Aan welke Bokker wil jij 5 vragen stellen?
Sieltjuh, oftwel Ersilia, onze Crazy Cat Lady! <3 *\o/*

10. Welke vraag zou je zelf aan deze Bokker willen stellen?
Vaak lees je allemaal horrorverhalen over paarden delen, waarom gaat dit bij jou en Letizia zo goed? Heb je misschien tips of een how to voor de bokkers die dit overwegen? /3

Anoniem

Re: Doorgeefstokje van de maand januari: KimD

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-17 18:17

Leuk stukje! Maar euhh... volgens mij is 2 januari 2010 inmiddels toch echt al 7 jaar geleden ;)

8nnemiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-17 23:04

Heel leuk stukje, Kim :D

KimD

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-17 23:55

xJitskee schreef:
Leuk stukje! Maar euhh... volgens mij is 2 januari 2010 inmiddels toch echt al 7 jaar geleden ;)

Toen ik het net las dacht ik ook huh? :') Verbouwen doet toch meer met je dan je denkt. _O-

Sieltjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-17 20:34

melody7 schreef:
9. Aan welke Bokker wil jij 5 vragen stellen?
Sieltjuh, oftwel Ersilia, onze Crazy Cat Lady! <3 *\o/*

:') :') Bedankt hè, nu is mn 'imago' definitief naar de maan _O-

Maar serieus Kim, leuk stukje!

Neej

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-17 21:16

Heeee, IK gaf Kim het doorgeefstokje hoor :P

leuk stukje :D

Letizia

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-17 21:24

10. Welke vraag zou je zelf aan deze Bokker willen stellen?
Vaak lees je allemaal horrorverhalen over paarden delen, waarom gaat dit bij jou en Letizia zo goed? Heb je misschien tips of een how to voor de bokkers die dit overwegen? /3

Om even serieus op deze vraag in te gaan :D
Elkaar voor 100% vertrouwen en over alles rondom je paard op 1 lijn zitten :) Dit lijkt onmogelijk en ik denk dat het voor veel duo's ook zo is. Maar wij hebben serieus nog nooit onenigheid gehad omtrent Djuun. Echt nog nooit :)
Buitenom het paard wel hoor :D Maar we zijn wel heel close, maar denk dat je dat al wist :)

Enne, Ersiel is een crazy catwoman hoor :)) :')

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-17 21:27

Jaaaa de veel te kleine (voor haar karakter) limbo lander Kim en haar hondenfetish! <3 <3
Leuk geschreven Kim! En ben benieuwd naar Siel haar vragen! *\o/*

melody7

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-01-17 21:33

Neej schreef:
Heeee, IK gaf Kim het doorgeefstokje hoor :P

leuk stukje :D

Sorry, dat was een domme fout van mij! Het is aangepast :)

Mjetterd

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-17 17:26

Leuke onderwerp om zo wat meer van een bepaalde bokker te weten te komen :D

Mando

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-17 17:33

Wat leuk om te lezen.

queenie_1991

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-17 12:17

melody7 schreef:
Bokt.nl

6. Durf je toe te geven dat je vroeger ook penny-gedachten had? (verklaar nader )
Hahaha, ja hoor! Blacky, mijn eerste mini-appaloosa is mijn Penny-pony. Ik had er twee en samen met mijn toenmalige beste vriendin beleefde we wilde avonturen. We gingen uren en uren wandelen en tutten en fantaseerde over vanalles. Het was fantastisch! :D

Truer words have never been spoken; het was echt fantastisch! :)