Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
svdijk schreef:Vreemd, dit is al de 2e of 3e die bij Tom Francx vandaan is gehaald...ben misschien te pessimistisch, maar vraag me toch af of de aangekaarte redenen van de eigenaren/hengstenhouders volledig stroken met de waarheid.
Anoeska27 schreef:svdijk schreef:Vreemd, dit is al de 2e of 3e die bij Tom Francx vandaan is gehaald...ben misschien te pessimistisch, maar vraag me toch af of de aangekaarte redenen van de eigenaren/hengstenhouders volledig stroken met de waarheid.
Tja, het is natuurlijk aan de hengstenhouders/eigenaren zelf wat ze naar buiten brengen hierover, maar het is inderdaad de derde. Ik heb er ook een mening over, maar laat ik die dit keer maar voor me houden
misterA schreef:Tom heeft Westenwind bjizonder goed opgeleid, daar ben ik hem heel erkentelijk voor. Westenwind is weer terug in Nederland omdat de afstammelingen van hem het bijzonder goed doen in de sport en er weer meer vraag ontstaat voor de fokkerij. Daarom willen we hem voor de fokkers en alle andere fans presenteren op shows, wedstrijden en clinics. Dat was vanuit België moeilijker te organiseren.
bigone schreef:Soms moet je dingen veranderen, zo ook paarden misschien bij een andere ruiter onderbrengen met het oog op de verkoop?? Als Anky jouw hengsten traint zijn ze beter te verkopen. Daar komen veel meer potentiele kopers op stal. En Westenwind, de reden is heel aannemelijk, een hengst die fijn loopt in de sport, die je bezig kunt zien zal je eerder gebruiken dan ééntje uit het boekje die je nog nooit in het echt gezien hebt.
Het is dus helemaal niet gezegd dat er redenen zijn om Tom van de paarden af te halen en nu ga je weer giswerk krijgen. Let wel op dat je daarmee vooral Tom gaat beschadigen omdat mensen al snel zeggen dat er dan wel wat aan de hand zal zijn, jammer genoeg.
bigone schreef:Het is dus helemaal niet gezegd dat er redenen zijn om Tom van de paarden af te halen en nu ga je weer giswerk krijgen. Let wel op dat je daarmee vooral Tom gaat beschadigen omdat mensen al snel zeggen dat er dan wel wat aan de hand zal zijn, jammer genoeg.
Suzanne F. schreef:bigone schreef:Soms moet je dingen veranderen, zo ook paarden misschien bij een andere ruiter onderbrengen met het oog op de verkoop?? Als Anky jouw hengsten traint zijn ze beter te verkopen. Daar komen veel meer potentiele kopers op stal. En Westenwind, de reden is heel aannemelijk, een hengst die fijn loopt in de sport, die je bezig kunt zien zal je eerder gebruiken dan ééntje uit het boekje die je nog nooit in het echt gezien hebt.
Het is dus helemaal niet gezegd dat er redenen zijn om Tom van de paarden af te halen en nu ga je weer giswerk krijgen. Let wel op dat je daarmee vooral Tom gaat beschadigen omdat mensen al snel zeggen dat er dan wel wat aan de hand zal zijn, jammer genoeg.
Ik zeg alleen dat het ronduit opvallend is dat er in korte tijd 3 hengsten bij hem vertrekken.
Dat is gewoon een constatering.
Suzanne F. schreef:FennaK schreef:Er staan nog twee hengsten van Sollenburg in training bij Tom, dus ze zullen daarover vast nog wel tevreden zijn anders hadden ze die niet in training laten staan.
Wat niet is kan nog komen he? Je moet wel een geschikte nieuwe plek vinden voor je hengst.
Kajanus schreef:Wat een onzin allemaal, Tom heeft gewoon de pech dat hij zijn paarden zo goed opleidt dat Anky ze graag wil hebben, want Anky is denk ik best zinnig wat paarden aangaat en het moet goed voelen anders begint ze er niet aan... en van WW snap ik het ook de fokkers willen hem zien en vanuit Belgie is het gewoon een stuk lastiger.. daarbij heeft hij er nog twee van Adri staan en als Tom echt niet zoubevallen dan haal je alles weg dus lekker gemiep hier weer..