Gouden Boktveulens 2013 bekend!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Berichten: 41596
Geregistreerd: 18-05-09
Woonplaats: Het bos

Re: Gouden Boktveulens 2013 bekend!

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-13 22:45

Oei :=.

Woogy

Berichten: 8285
Geregistreerd: 06-01-03
Woonplaats: Bellingwolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-13 22:45

RECOUNT!!!! :D

Ik word wel echt weer blij van deze berichten :)

Imala204

Berichten: 2474
Geregistreerd: 15-01-04
Woonplaats: Parkstad/Zuid Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-13 22:57

Alle winnaars van harte gefeliciteerd. Wát prachtige veulens <3

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Berichten: 41596
Geregistreerd: 18-05-09
Woonplaats: Het bos

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-13 23:00

Woogy schreef:
RECOUNT!!!! :D

Ik word wel echt weer blij van deze berichten :)


Ja, het is toch leuk dat ieder veulen minimaal één stem heeft gehad. Bij de merries, dan...

Woogy

Berichten: 8285
Geregistreerd: 06-01-03
Woonplaats: Bellingwolde

Re: Gouden Boktveulens 2013 bekend!

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-13 23:01

laat er maar fouten zijn gemaakt bij de hengsten!

Celiien

Berichten: 13255
Geregistreerd: 10-09-06
Woonplaats: rijswijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-13 23:03

__Lauraa schreef:
Celiien schreef:
Sowieso vind ik t raar dat er hele huiskamer topics voor bepaalde veulens worden gestart, maar dat is mijn mening!

Winnaars gefeliciteerd :j

Lola's kletstopic is geopend omdat we teveel offtopic gingen in de fototopic's en in het kletstopic kunnen we zo offtopic gaan als we willen. Waarom zou dat raar zijn?

Het slaat gewoon nergens op het is een veulen :')

finnens

Berichten: 4919
Geregistreerd: 11-01-13

Re: Gouden Boktveulens 2013 bekend!

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-13 23:27

Super dat Damarea gouden hengstveulen is geworden, hij verdiende het! :D

Ik kreeg een paar keer de vraag van verschillende of ik even op Lola wou stemmen, het gaat toch om welk veulen ik het leukst vindt. Sommige gaan wel heel ver voor stemmen. (dan doel ik bv op een hk topic over een veulen, gaat beetje ver vind ik :') )

Nicole288
Hoofdmoderator Informatief
May the horse be with you! Coördinator Veulenverkiezing

Berichten: 31313
Geregistreerd: 05-01-05
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-11-13 23:43

Lara_Silver schreef:
Rare gang van zaken, veulens waar 0 achter staat, terwijl er wel degelijk op gestemd is etc. Naja voor mij de laatste keer in ieder geval.

Citaat:
Dilys – Luna2006 0


femmelz schreef:
1) Dilys – Luna2006
Omdat het een heel mooi paardje is met leuke vlekken


Buster schreef:
Dilys van Luna2006


En wellicht nog een derde teller erbij? :P


Een welgemeend excuus, je hebt gelijk en ik heb deze stemmen tijdens het tellen ook ingevuld in mijn telprogramma zie ik, op een of andere manier zijn ze alleen niet automatisch doorgekomen in de lijst met totalen op de andere pagina, zoals bij de andere wel gebeurd is.

Ik ga ze er meteen bij zetten!

Als iemand anders nog iets ziet dat niet klopt: laat het zeker horen!

Iemand vroeg iets over het aantal stemmen opzoeken met de zoekfunctie: dit is niet betrouwbaar gebleken. Mensen noemen in hun posts soms nog een keer de naam van de veulens, in hun uitleg hoe ze tot hun stem gekomen zijn. In dat geval komt de naam in de zoekfunctie vaker op dan er daadwerkelijk op gestemd is.
Ook kan het voorkomen dat een naam verkeerd gespeld is of afgekort, de tellers tellen deze stemmen dan wel mee, maar de zoekfunctie vindt ze niet. In zo'n geval kan het aantal stemmen dus lager lijken met de zoekfunctie, dan wanneer je alle stemmen telt.

sandra3235

Berichten: 9757
Geregistreerd: 23-10-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-13 00:08

Nicole zo en zo respect _/-\o_ en een bedankje voor alle moeite,had ik al ergens vermeld en sorry naar alle negatieve reacties hier,maar als iemand gewoon tijd en moeite doen om een topic te maken en bij te houden,ontstaat er een band op bokt en die mensen gun ik het zo van harte.....

En waar hebben we het over,wij zijn wel degene die zelf 24 uur tegen je opgegeven veulen aan kijken en dat is dus al goud waard ;) en zeker mag je dankbaar zijn als je dit nog kunt.......

_Patrick_
Berichten: 3306
Geregistreerd: 25-04-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-13 00:51

sandra3235 schreef:
Nicole zo en zo respect _/-\o_ en een bedankje voor alle moeite,had ik al ergens vermeld en sorry naar alle negatieve reacties hier,maar als iemand gewoon tijd en moeite doen om een topic te maken en bij te houden,ontstaat er een band op bokt en die mensen gun ik het zo van harte.....

En waar hebben we het over,wij zijn wel degene die zelf 24 uur tegen je opgegeven veulen aan kijken en dat is dus al goud waard ;) en zeker mag je dankbaar zijn als je dit nog kunt.......


Ben het wel met je eens ;)

Ik vind sommige reacties dan ook niet sportief te noemen.
Het is een verkiezing, de stemmers kiezen zelf op welk veulen ze stemmen.
Of daar nu wel of niet een verhaal bij zit, heeft bij mij niet meegeteld vermoed bij meerdere niet.

Ik ben van mening elk veulen is een winnaar, elk veulen heeft iets... dus elk veulen verdient veel stemmen.
Helaas mag je maar op 2 veulens stemmen.
Of er nu wel op gestemd is of niet, voor de eigenaar/eigenares blijft het hun gouden veulen en dat is het belangrijkste.


En dat trotse eigenaren/eigenaresses fototopics maken van hun paard(en) dat mag toch daar is het toch een forum voor.
En als er teveel gekletst wordt wordt daar een hk topic voor gemaakt, wat ook logisch is anders is het geen fototopic meer maar een kletstopic.
Ik vind het een beetje onsportief om zo te reageren.

Verder ga ik er ook niet over in discussie.

Afbeelding

Ook ik als eigenares ben trots dat Aslan het goed gedaan heeft, zou niet goed zijn als je niet trots zou zijn.
Ook al had hij het minder goed of "slecht" gedaan in de verkiezing voor mij wordt hij er niet minder om.

Muzefee

Berichten: 18461
Geregistreerd: 24-05-04
Woonplaats: Zuid-Friesland

Re: Gouden Boktveulens 2013 bekend!

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-13 01:08

Spijtig al die negativiteit, kom op mensen, het is maar een 'spelletje'. Bovendien ben je niet verplicht te stemmen.

Een ieder is trots op zijn veulen en zal wel eens hebben laten weten dat hun leuke veulen meedoet en er op gestemd kan worden! Ook ik heb dat gedaan (hoewel dat achteraf gezien weinig verschil had uitgemaakt). 'Bedelen' om stemmen daarentegen zou ik wel jammer vinden, maar ga er maar vanuit dat alles sportief gebeurd is! :)

Mijn Damarae krijgt eerdaags nog een topic om zijn winst te vieren met jullie, daarin kan hij niet achter blijven na al die topics. ;)

_KiMbErLeY_

Berichten: 7555
Geregistreerd: 03-12-05
Woonplaats: Hier

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-13 01:18

Mensen, sorry hoor, maar GROW UP!!!
Get a life, ga je zorgen maken over dingen die er echt toe doen!!! (Okee, slecht voorbeeld :') )
Maar ik bedoel, waarom zo zeuren over het lobbyen van stemmen, misschien hadden jullie zo slim moeten zijn!!! Tuurlijk wint een veulen met een verhaal of een bekender veulen!!!

lailapri

Berichten: 22121
Geregistreerd: 09-05-03
Woonplaats: Heerhugowaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-13 01:23

Nou dan is het de laatste keer dat ik heb meegedaan, 4 of 14 vind ik nogal een verschil en volgens jullie kunnen het er dan misschien nog wel meer zijn omdat ik die 14 met de zoek functie heb gevonden (en allemaal heb aangeklikt en namen opgeschreven van de stemmers).

Celiien

Berichten: 13255
Geregistreerd: 10-09-06
Woonplaats: rijswijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-13 01:27

_KiMbErLeY_ schreef:
Mensen, sorry hoor, maar GROW UP!!!
Get a life, ga je zorgen maken over dingen die er echt toe doen!!! (Okee, slecht voorbeeld :') )
Maar ik bedoel, waarom zo zeuren over het lobbyen van stemmen, misschien hadden jullie zo slim moeten zijn!!! Tuurlijk wint een veulen met een verhaal of een bekender veulen!!!

Ik vind het heel erg onsportief on te lobbyen door mensen erover te gaan pb'en etc. Doe het met je itp topics en niet de hele mikmak eromheen. Als je daarmee niet wint, zegt genoeg toch?

_KiMbErLeY_

Berichten: 7555
Geregistreerd: 03-12-05
Woonplaats: Hier

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-13 01:29

Ah, ik weet niet, ik zou het zelf niet doen maar ik vind het best slim!
Als je iets wil dan ga je ervoor :P

Celiien

Berichten: 13255
Geregistreerd: 10-09-06
Woonplaats: rijswijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-13 01:32

Tja is maar hoe je wil winnen :=
Enne, wel heel overtuigd ben je dan, dat je een kwartier na bekendmaking, al foto's hebt met je pony met een gouden medaille :')

_Patrick_
Berichten: 3306
Geregistreerd: 25-04-07

Re: Gouden Boktveulens 2013 bekend!

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-13 01:35

Dan is het nog aan de stemmer of hij/zij voor diegene de juiste stem uitbrengt denk ik dan maar....
Het zou mij persoonlijk niet beinvloeden.

xAnthea

Berichten: 4430
Geregistreerd: 18-09-10
Woonplaats: Belgie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-13 01:41

Jammer idd van de negativiteit.

Ik vind sommige reacties onsportief. Dit is een spelletje! Ja, het is logisch dat bekende veulens op bokt in de top 3 zullen staan. Als je hier niet tegen kunt, moet je niet stemmen en dat moet je dit topic niet bekijken.

Celiien, huiskamertopics slaan vaker nergens op. Ik vind het nog niet zo raar hoor. Laura gaf een goeie reden vond ik, een reden om een huiskamertopic te openen ;)
Ook vind ik die laatste reactie van je, vrij kinderachtig.

Wat _Patrick_ zegt, klopt. Het zou mij ook totaal niet beïnvloeden. ;)

Celiien

Berichten: 13255
Geregistreerd: 10-09-06
Woonplaats: rijswijk

Re: Gouden Boktveulens 2013 bekend!

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-13 01:44

Hmm nu ik t teruglees was die laatste opmerking niet zo tof nee. Ik ga hem niet editten, maar zeg wel dat t niet oke is en dat niet had moeten zeggen :n

Nicole288
Hoofdmoderator Informatief
May the horse be with you! Coördinator Veulenverkiezing

Berichten: 31313
Geregistreerd: 05-01-05
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-11-13 02:25

lailapri schreef:
Epona tel ik zelf 14 stemmen, tellen bepaalde soms niet mee? Ik vul dan epona in bij de zoek functie.


Ook jij hebt helemaal gelijk, in mijn document staat ze ook 14 keer. Alleen bij het optellen op blad 2 ging het mis.

Ik heb het aangepast in de lijst. Sorry!!

Bij Epona en Dilys stond iets niet helemaal goed in de formule.
De hele lijst van de merrieveulentjes heb ik nu opnieuw doorzocht en de lijst zoals die nu is, zou echt goed moeten zijn.

lailapri

Berichten: 22121
Geregistreerd: 09-05-03
Woonplaats: Heerhugowaard

Re: Gouden Boktveulens 2013 bekend!

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-13 08:02

Bedankt!

Siepie
Berichten: 5671
Geregistreerd: 28-10-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-13 08:53

Ik ga even heel eerlijk zijn. De volgende keer als ik een veulen heb denk ik eerst nog eens 20 keer na voor ik het veulen opgeef, want alle negativiteit die er over mij heen is gekomen in dit topic, maar ook via pb, vind ik echt niet tof. Ik had het graag leuk gevonden om mee te doen en ik had nu blij moeten zijn dat Lola heeft gewonnen maar eerlijk? Niet zoals ik eigenlijk zou zijn. Niet als er zoveel negatiefs wordt gezegd. Ik snap het dat je baalt als het veulen waarvan je had gewild dat het won niet heeft gewonnen maar je kunt wel met respect reageren en de uitslag accepteren zoals die is toch?

En over de foto's met medaille. Ja ik heb de stemmen vanaf het begin bijgehouden. Ik wist dus dat Lola ruime voorsprong had en die heeft ze ruim een week achter elkaar gehad. Dan is het toch niet zo gek dat ik op zondag de foto's ga maken als ik de dag erna een afspraak heb en het dan dus niet was gelukt?

Verder ga ik inhoudelijk niet meer op de reacties in en dit is het laatste wat ik op al het negatiefs zeg.

uleon
Berichten: 64
Geregistreerd: 05-04-12

Re: Gouden Boktveulens 2013 bekend!

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-13 09:03

Super gefelicireerd met al deze prachtige winnende veulentjes *\%/* *\%/*

JustHorses

Berichten: 1295
Geregistreerd: 20-02-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-13 09:10

Jeetje wat een gezeur hierover, Ik snap waarom er een kletstopic is gemaakt voor Lola er werd idd heel veel off-topic gepraat en daar zijn zulke topic's niet voor
En stemmen meetellen zie ik geen fout in hoor, ik had het zelf ook gedaan! Er zijn er wel meer die de stemmen bij gehouden hebben.. Dus om dan op 1 persoon te zeuren vind ik een beetje negatief het is maar een spelletje eigenlijk en je kan ook een beetje fanatiek zijn iedereen veulen is goud voor zijn baasje!!

Woogy

Berichten: 8285
Geregistreerd: 06-01-03
Woonplaats: Bellingwolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-13 09:11

Worden de stemmen van de hengstveulens ook nog eens nagekeken? Als er best wat fouten zijn in de merrie veulens zal het mij namelijk niet verbazen.

Moet zo lachen om de reacties als 'kom nou, is een spelletje, maar als je gaat lobbyen vind ik het wel slim'...Dus je gaat flinke tijd en moeite stoppen in een spelletje om de eer te winnen door te lobbyen?
Eerlijk is eerlijk, ik heb ook wat mensen gevraagd, maar van de 23 stemmen van mijn kerel zijn er zo'n 18 geplaatst door mensen die ik niet ken. Hoe gaaf is dat :)