Paardenmisbruiker uit Hengelo opgepakt *update*

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Benno08

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-13 15:25

Tat_jana schreef:
Ben ik de enige die zinloos geweld wel erg ver vindt gaan ?? Zolang het paard niet geslagen of mishandeld werdt ?? Kan me er ook geen voorstelling van maken wat de man deed ?? Ergens wil ik het ook echt niet weten ik vindt het echt vreselijk ranzig.. Maar als het gaat om een menselijk piemeltje zal het paard zich een breuk gelachen hebben gok ik haha

ik mag hopen dat je de enige bent ja...

Vala

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-13 15:27

Dat zo'n koekwaus dan niet gewoon hoefsmid wordt he? Even bekappen en daarna even op het toilet met zichzelf spelen :+ . Dan heb je er tenminste nog wat aan :D Van de nood een deugd maken of zoiets?
Zonder gekheid: wat lopen er toch rare creaturen rond zeg, bah bah...

Tatjana, het is gewoonweg misbruik maken van een weerloos wezen, lijkt me knap zinloos.

Benno08

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-13 15:55

Vala schreef:
Dat zo'n koekwaus dan niet gewoon hoefsmid wordt he? Even bekappen en daarna even op het toilet met zichzelf spelen :+ . Dan heb je er tenminste nog wat aan :D Van de nood een deugd maken of zoiets?
Zonder gekheid: wat lopen er toch rare creaturen rond zeg, bah bah...

Tatjana, het is gewoonweg misbruik maken van een weerloos wezen, lijkt me knap zinloos.

:') :') :') _/-\o_ helemaal mee eens

Schoentje

Re: Paardenmisbruiker uit Hengelo opgepakt

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-13 16:06

Zinloos ja, geweld nee.
Daar ging het Tatjana denk ik om...

Tat_jana

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-13 16:14

Schoentje,, dat is inderdaad wat ik bedoel.. Zie nu achteraf ook dat ik het woord zinloos MISBRUIK verdraaid heb met het zinnetje zinloos GEWELD uit de stichting vandaan mijn excuus :)
Zinloos misbruik is het zowiezo,, zie er niets zinnigs in.. Maar geweld nee dat zie ik niet voorkomen hier..

Blijf er wel bij dat het paard zich waarschijnlijk rot gelachen moet hebben mocht het dier deze emotie kennen :) uiteraard weer buiten de zieke geest van deze man gedacht :)

Schoentje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-13 16:30

Ach, als ze hengstig was, heeft ze waarschijnlijk zelfs genoten van dat gekriebel aan haar edele deel met die vent z'n pinneke ;)

Zammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-13 17:09

schoentje schreef:
Ach, als ze hengstig was, heeft ze waarschijnlijk zelfs genoten van dat gekriebel aan haar edele deel met die vent z'n pinneke ;)

Pfoe, jij lijkt me ook niet helemaal op orde bovenin...

Jessix

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-13 17:14

Tat_jana schreef:
Schoentje,, dat is inderdaad wat ik bedoel.. Zie nu achteraf ook dat ik het woord zinloos MISBRUIK verdraaid heb met het zinnetje zinloos GEWELD uit de stichting vandaan mijn excuus :)
Zinloos misbruik is het zowiezo,, zie er niets zinnigs in.. Maar geweld nee dat zie ik niet voorkomen hier..

Blijf er wel bij dat het paard zich waarschijnlijk rot gelachen moet hebben mocht het dier deze emotie kennen :) uiteraard weer buiten de zieke geest van deze man gedacht :)

Gelukkig niet in dit geval, maar je hoort ook wel eens dat zo'n viespeuk een bezemsteel in een paard stopt met alle gevolgen van dien. Helaas blijft het niet altijd alleen bij het eigen pikkie wat er in gestopt wordt.. 8)7

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-13 17:23

Wat lopen er toch zieke mensen rond. En wat is deze man walgelijk egoistisch. Een fetisj is één, maar dan ook nog eens een levend dier gebruiken omdat hij daar zo nodig op kickt? En dan ook nog eens andermans dier. Bah!

LastDream

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-13 17:26

-O- bah :n echt heel smerig. arm paard ook.

Schoentje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-13 17:52

Zammie schreef:
schoentje schreef:

Pfoe, jij lijkt me ook niet helemaal op orde bovenin...

Jawel hoor, weet niet of je ooit bij KI werk aanwezig bent geweest, of een hengstige merrie bijvoorbeeld met water hebt afgespoeld daar, maar wanneer ze hengstig zijn vinden ze handelingen rondom hun edele deel vaak prettig. En een merrie maakt het dan weinig uit waarmee de handeling dan gedaan wordt, zolang het maar niet ruw gebeurt of pijnlijk is. Hoe smerig dit ook in de oren van ons als mens allemaal klinkt.

Dat deze vent een enorme kronkel in z'n hersenpan en professionele hulp nodig heeft staat boven water, maar zolang het bij seksuele, maar niet pijnlijke handelingen is gebleven, heeft het paard er geestelijk of lichamelijk niks van geleden.

inochiyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-13 20:10

mss was hij een nieuwe methode aan het onderzoeken over hoe hij een hengstige merrie rustiger krijgt.
wellicht kwam hij op het idee bij het zien van een dierenarts die met zn hele arm in de kont ging :P

MJee

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-13 21:36

Wellicht kunnen ze de schandpaal weer invoeren en dan een soort digitale versie. Ik zou denken dat het misschien enkele gestoorden afschrikt. Zielig, ziek, gestoord, pervers, verknipt persoon. Psychiater nodig, misschien is het er wel een! Bah. Bah en nog eens bah.
*knip*
Laatst bijgewerkt door LindyH op 11-07-13 17:45, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Verwensing verwijderd. Deze zijn niet toegestaan op Bokt.

LisaLuna

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-13 23:58

Of het paard er nou last van gehad heeft of niet, het hoort niet. En het is en blijft ranzig!

Tat_jana

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-13 05:33

Jessix schreef:
Tat_jana schreef:

Gelukkig niet in dit geval, maar je hoort ook wel eens dat zo'n viespeuk een bezemsteel in een paard stopt met alle gevolgen van dien. Helaas blijft het niet altijd alleen bij het eigen pikkie wat er in gestopt wordt.. 8)7

Maar dan praat je in aannames.. Er staat niet in de op wat er gebeurd is dus op basis van wat en staat kun je dus niet van geweld spreken.
Zei het niet dat ik het verkeerd gelezen heb :)

Jessix

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-13 07:20

Tat_jana schreef:
Jessix schreef:

Maar dan praat je in aannames.. Er staat niet in de op wat er gebeurd is dus op basis van wat en staat kun je dus niet van geweld spreken.
Zei het niet dat ik het verkeerd gelezen heb :)

Ik praat niet in aannames, mijn zin begint met "Gelukkig niet in dit geval..." :) Je hebt gelijk over de informatie die nu is gegeven, daarop kun je geen geweld opmaken.

Benno08

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-13 10:32

Citaat:
Hij werd op heterdaad betrapt met seksattributen bij een paard.

lijkt me dus niet dat het alleen bij zijn 'eigen pikkie' blijft toch?

michejan

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-13 13:58

OW wat ziek...
Tja ieder zijn ding. Wel een beetje naief als je denkt dat het paard daar iets aan heeft.
Heb je wel eens een hengst gezien?? :+

Perryx

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-13 13:59

lekker dan ik woon in hengelo.....

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-13 15:23

Geen bewijs tegen verdachte van misbruik pony in Hengelo
http://www.rtvoost.nl/ /www.bokt.nl

De 42-jarige Hengeloër die afgelopen weekend is opgepakt voor onzedelijke handelingen met een pony, is er met een waarschuwing vanaf gekomen. De politie raadt de man af nog langer in de buurt van weilanden te komen.

Hij werd opgepakt nadat de boer de politie had gebeld. De man bevredigde zichzelf in de bosjes bij de wei. De boer vermoedde dat hij het op de pony had voorzien.
Tegen de politie vertelde de man dat hij seksueel opgewonden raakte van de lange benen en poten van dieren. Van een strafbaar feit is volgens de politie echter geen sprake, in elk geval ontbreekt het bewijs.

"Als hij het dier had verkracht, hadden we bewijs gehad. Nu hebben we alleen een vermoeden en dat is niet genoeg", zegt woordvoerder De Vries van de politie.

Zij begrijpt de zorgen die leven bij paardeneigenaren en de stichting Zinloos Geweld tegen Dieren. De Vries: "We weten allemaal wat de Twentse dierenbeul heeft gedaan."

De zogenoemde Twentse dierenbeul is een Enschedeër die jaren geleden veel onrust veroorzaakte in Twente. Hij verkrachtte en verminkte paarden, belaagde uiteindelijk ook mensen en bracht een man om het leven. Uit die periode is de stichting Zinloos Geweld tegen Dieren naar voren gekomen.

Schoentje

Re: Paardenmisbruiker uit Hengelo opgepakt *update*

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-13 15:40

Zo'n man zou toch onder toezicht moeten komen ofzo.
Nu heeft dit paard van een rukker in de bosjes weinig last, maar wat is zijn volgende stap?

nanda1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-13 16:47

schoentje schreef:
Zo'n man zou toch onder toezicht moeten komen ofzo.
Nu heeft dit paard van een rukker in de bosjes weinig last, maar wat is zijn volgende stap?

Mmmmm inderdaad. De man deed op het moment weinig strafbaars, maar zoals in het nieuws gezegd werd, de beruchte dierenbeul uit Twente begon ook met dieren en kwam uiteindelijk bij het ombrengen van mensen. Dat zie je vaker, eerst met dieren en later bij mensen en dan is men ineens in alle staten en kunnen er wat hogere straffen uit gedeeld worden. Ik vind het bij dieren al te ver gaan, maar dat is mijn mening (en gelukkig ook bij heel wat anderen).

Dus conclusie is idd zo'n persoon moet onder toezicht komen, maar dat zal wel weer te duur zijn. :(

Tigra_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-13 17:44

Inderdaad wel een domper om zo iemand niet onder toezicht te laten. Denk dat hij wel baat heeft bij een psychiater. Vind het wel knap dat de boer de politie heeft gebeld ik had het toch anders opgelost.

Dani

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-13 21:20

nanda1980 schreef:
de beruchte dierenbeul uit Twente begon ook met dieren en kwam uiteindelijk bij het ombrengen van mensen. Dat zie je vaker, eerst met dieren en later bij mensen en dan is men ineens in alle staten en kunnen er wat hogere straffen uit gedeeld worden. Ik vind het bij dieren al te ver gaan, maar dat is mijn mening (en gelukkig ook bij heel wat anderen).

Dus conclusie is idd zo'n persoon moet onder toezicht komen, maar dat zal wel weer te duur zijn. :(

Deze man is geen dierenbeul. Vooralsnog heeft hij überhaupt niks strafbaars gedaan, en seksuele verlangens zijn iets anders dan sadistische verlangens. Bij psychopaten die bij dieren beginnen en vervolgens doorgaan naar mensen zie je juist dat ze heel wreed zijn en dat het ze ook om die wreedheid en dominantie te doen is - niet om seks an sich.

En iemand onder toezicht plaatsen zonder dat hij strafbaar is geweest? Zouden jullie dat nu werkelijk willen? Iemand stigmatiseren omdat hij misschien een misdrijf zal gaan plegen? Hoe logisch sommigen het ook mogen vinden, dat hij daadwerkelijk de intentie had het paard iets aan te doen staat absoluut niet vast. Helemaal aangezien wij de details niet eens weten, seksattributen zou ook kunnen slaan op voorwerpen die voor hemzelf bedoeld waren en niet voor het paard.

Tat_jana

Re: Paardenmisbruiker uit Hengelo opgepakt *update*

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-13 22:16

Hulde aan dani :) mooi gesproken :)