Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
bigone schreef:Dus onvoldoende bewijslast betekend in dit geval dat er geen eigenaar bekend is? Die grond is toch van iemand en dan is de eigenaar toch op te sporen, zal wel weer te veel tijd kosten, bah.
arm dier! en geen eten en geen plaats om je pootjes te strekken.. vast dan ook geen water.. Ben blij dat hij gevonden en ingeslapen is.. arm ding! Stral schreef:bigone schreef:Dus onvoldoende bewijslast betekend in dit geval dat er geen eigenaar bekend is? Die grond is toch van iemand en dan is de eigenaar toch op te sporen, zal wel weer te veel tijd kosten, bah.
wie weet is grond wel van een oud mannetje zonder familie dat een beroerte gehad heeft ofzoiets... Sommige mensen oordelen soms zo snel!
Wat het niet minder zielig maakt voor de pony natuurlijk, wreed, die zal wel afgezien hebben als ie het niet meer kon halen
Als er een heel persoonlijke reden achter dit drama schuilt vind ik ook niet per se dat politie of familie verantwoording verschuldigd zijn aan heel de wereld, da's een zaak tussen personen en overheid vind ik
Gewoon zo typisch dat het verhaal weer eens niet klopt, vandaar dus mijn opmerking dat je voorzichtig moet zijn met mensen gaan beoordelen op wat je in een paar zinnetjes leest... 
paars schreef:Vind persoonlijk het té lang rekken van een uitzichtloze situatie óók een vorm van verwaarlozing. Zie/hoor te vaak dat eigenaren zélf geen afscheid kunnen nemen van hun dier en dan maar blijven doorbehandelen om zo het onafwendbare uit te stellen.
Triest.