Krijg er een brok van in mijn keel, en ik zat hier (alweer) met kippenvel. Ik hoop dat het inderdaad is zoals het gedichtje zegt, dat je niet alleen maar begraven/gecremeerd wordt, maar dat je ziel verdergaat....
Geeft niet. Het verhaal is al indrukwekkend, en dit wordt versterkt als ik een beeld bij het personage krijg. Maar dat is niet verkeerd hoor
faroush
Geplaatst: 14-09-12 09:05
Wat een verschrikkelijk verdrietig nieuws. Zo gehoopt dat het anders zou aflopen. Gecondoleerd en heel veel kracht toegewenst voor iedereen die met Bianca te maken heeft en heel veel sterkte met dit grote verlies!
lovely28
Geplaatst: 14-09-12 09:07
Nogmaals iedereen heel veel sterkte met dit grote verlies
Bianca rust zacht......
femo
Geplaatst: 14-09-12 09:10
Ik lees al vanaf het begin mee, en keek 10 x per dag of er al beter nieuws was.
dit raakte me gister echt diep, en wil ik toch even wat achterlaten
Ik wil de familie en vrienden van bianca heel veel sterkte wensen, en dat ze een beetje steun mochten vinden aan elkaar.
Wat verschrikkelijk...zit hier op mijn werk met kippenvel over mijn hele lijf...Wat kan het leven toch hard zijn...Zo'n jonge meid in de bloei van haar leven...Heb er geen woorden voor.
Horseydude heel mooi gedicht met een mooie foto van een lachende Bianca.
Ik wil haar ouders, haar zusje, de rest van haar familie en al haar vrienden en vriendinnen ontzettend veel sterkte wensen met dit zware verlies. Er zijn gewoon geen woorden voor...
Winged
Geplaatst: 14-09-12 09:23
F_Orumster schreef:
Geeft niet. Het verhaal is al indrukwekkend, en dit wordt versterkt als ik een beeld bij het personage krijg. Maar dat is niet verkeerd hoor
Idem hier. Als zo'n jong iemand komt te overlijden is dat al heel erg. Maar als er dan ook nog zo'n foto bij komt van een meid aan de start van haar leven dan is dat helemaal treurig en krijgt zo'n persoon een gezicht.
Heb al de hele week een tekst van een liedje van Within Temptation in mijn hoofd voor Bietjuh...
Within Temptation: The Swan Song
Winter has come for me, can't carry on. The chains to my life are strong but soon they'll be gone. I'll spread my wings one more time.
Is it a dream? All the ones I have loved calling out my name. The sun warms my face. All the days of my life, I see them passing me by.
In my heart I know I can let go. In the end I will find some peace inside. New wings are growing tonight.
Is it a dream? All the ones I have loved calling out my name. The sun warms my face. All the days of my life, I see them passing me by.
As I am soaring I'm one with the wind. I am longing to see you again, it's been so long. We will be together again.
quartel
Geplaatst: 14-09-12 09:36
ik dacht.......ik wens nogmaals sterkte aan betrokkenen........ Nog een kaarsje........nog een roosje.........bloemenkransje
Tegelijk bedenk ik me dat die dingen niet gaan helpen als je als ouder zo je kind moet verliezen. Wat heb je dan aan dat kaarsje of roosje. Misschien dat je je een beetje gesteunt zal voelen voor even.......maar er veranderd helemaal niets aan het donkere gat waar je in terecht bent gekomen.....
Het leven voor de betrokkenen zal nooit meer zijn zoals het was. Gezinsleden die altijd het gevoel van het gemis zullen moeten dragen...... En niemand die daar wat aan veranderen kan
Er zijn veel gezinnen die zo uit elkaar gerukt worden om verschillende redenen. Ik mag hopen dat zij elkaar zullen treffen en elkaar kunnen ondersteunen in de zware jaren die nog komen.
korrie22
Geplaatst: 14-09-12 09:40
een kaarsje voor haar . rust zacht ! , ik wens haar familie en vrienden veel sterkte toe !
Neverhere
Geplaatst: 14-09-12 09:41
Wat verschrikkelijk triest dat het zo is gelopen.
Bianca, rust zacht meis. Ik wens de achterblijvers heel veel sterkte in deze zware tijden.