Man snijdt keel pony's door *update 2*

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Lukka

Re: Man snijdt keel pony's door

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-12 13:33

Bah, bah, bah. :r Onvoorstelbaar dat iemand zoiets in z'n hoofd kan halen. Heel veel sterkte voor de mensen die de pony's kenden. Y;(

Charrawr

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-12 15:14

Verschrikkelijk.. Welke debiel doet nu zo iets? Dat is gewoon ziek, opsluiten die man! Heel veel sterkte voor de eigenaar. Y;(

kruimenloek

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-12 16:27

Kruimeltje en loekie zijn eindelijk vrijgegeven door de politie, de dader had gezegd dat de ponies van hem waren, hoezo verstandloos dus moest ik bewijzen dat ze van mij waren.
Ze worden vanavond opgehaald en morgen vroeg in Roermond gecremeerd. Wij , de kinderen, en ook de kinderen die kruim en loek verzorgd hebben zijn kapot van verdriet, dit is zo onwerkelijk, dit is te gek voor woorden. J zit nog steeds vast , ik hoop dat ze de sleutel weggooien.

love44

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-12 16:58

Arme pony's! wat triest...

Idioot, moet van dieren afblijven!

Heel veel sterkte toegewenst voor de eigenaren!

sterregoud

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-12 20:18

Wat onzettend erg !

heel veel sterkte met dit zo oneerlijke verlies,

|(

Lynn_Nikita

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-12 21:20

kruimenloek schreef:
Kruimeltje en loekie zijn eindelijk vrijgegeven door de politie, de dader had gezegd dat de ponies van hem waren, hoezo verstandloos dus moest ik bewijzen dat ze van mij waren.
Ze worden vanavond opgehaald en morgen vroeg in Roermond gecremeerd. Wij , de kinderen, en ook de kinderen die kruim en loek verzorgd hebben zijn kapot van verdriet, dit is zo onwerkelijk, dit is te gek voor woorden. J zit nog steeds vast , ik hoop dat ze de sleutel weggooien.

We zijn met een heel team van bokt in Roermond geweest om te zien hoe een crematie gebeurd. heel mooi en respectvol. Sterkte

YvonneV

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-12 13:24

Macho_C

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-12 15:06

sommige mensen zou je toch willen ...
Gekkewerk is maar 10 min van mijn pony vandaan,

Sterkte aan de Eigenaren !

kruimenloek

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-12 18:25

Ik heb zojuist bericht gehad dat xxxx zijn voorarrest verlengd is met 2 weken, het brengt niet mijn pony's terug maar ik ben wel blij met dit bericht.

Origineel

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-12 18:28

Gadverdamme wat ziek

Juut

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-12 18:31

Yvonne, ook jij heel veel sterkte!

YvonneV

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-12 19:15

kruimenloek schreef:
Ik heb zojuist bericht gehad dat xxxx zijn voorarrest verlengd is met 2 weken, het brengt niet mijn pony's terug maar ik ben wel blij met dit bericht.

Kan me voorstellen dat je hier "blij" mee bent.

Het verbaasd mij eigenlijk dat ze hem vasthouden voor het vernielen van een "zaak" , wat een pony voor de nederlandse wet nog steeds is)

Het is ook wel lekker om te weten dat je hem iig de komende weken nergens tegen zal komen.

peetje82

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-12 19:16

kruimenloek schreef:

kan me voorstellen dat je daar blij om bent! :j

GylkeM

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-12 21:07

oh my god! dit is achter mijne hoek gebeurd! _-:(

xyvonnex

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-12 23:40

maar ik was de verzorgster en ik had zeer zeker niet iets met deze gek.ppppffffffffffff kruimel en loekie zijn maandag rond 17uur opgehaald .Mijn weide zal nooit meer mijn weide zijn.Reed er vanavond nog langs en ben hard doorgereden.bah te ziek voor woorden.

loekie tegen de 30 jaar bont dammetje.als je een wortel liet zien deed ze haar trukje met haar beentje in de lucht en dan weer het andere beentje.ze durfde ook wel eens bijna raak te schopen hoor.loekie kom op mijn rug zitten ik bok je er zo af gnagna en als je in mijn buurt kom , kom ik nog een ff achter je aan gegalopeerd.loekie altijd in de buurt, voor een knuf voor een aai voor een poets buurt om vervolgens weer ff lekker te rollen.mat haar zwabkwab......mis je lief dammetjes die altijd als eerste kwam van de 4.

xxx

en dan kruimel,kruimpe met zijn sexy dans op de vloer.die dans heet doe de kruimel en alleen wij kennen die dans,ik en de verzorg kindjes ,die dit ook vreselijk vinden.kruimel toevallig wel eens eventjes de enige man op de dijk.(okee je kon eigenlijk wel onder iedereen door lopen zo klein was je)kruimel-loekie -loekie-kruimelaltijd met zijn twee.maar als nina wegging liep je toch ook graag mee.nou ja nina lie en jij en loek moesten eigenlijk al een soort drafje doen.
mis je lekker ding................wij zijn geen kudde meer zonder jullie, nou zijn we nina en corrie
xxx
Laatst bijgewerkt door Angela op 01-08-12 00:00, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Berichten samengevoegd, gelieve alles in 1 post te plaatsen.

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-12 12:59

Zeeuw langer vast voor doden pony’s

www.nd.nl

De 50-jarige man uit het Zeeuwse Axel die zaterdag is aangehouden omdat hij twee pony's de hals had doorgesneden, blijft voorlopig in de gevangenis. De rechter-commissaris heeft zijn hechtenis met twee weken verlengd, laat het Openbaar Ministerie woensdag weten.

De pony’s stonden in een weiland in Terneuzen. De man meldde zich ‘s avonds in beschonken toestand op het politiebureau om zijn daad te bekennen.

Toen agenten bij het weiland aan de Goesseweg arriveerden, bleek een pony al te zijn overleden. De andere pony leefde nog, maar was niet meer te redden. Een dierenarts heeft het dier laten inslapen.

paardjes123

Re: Man snijdt keel pony's door *update*

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-12 13:01

Dat hij daar maar heel lang mag blijven...

kruimenloek

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-12 13:53

Lieve lieve Von, doe de Kruimel, lief bijzonder mens ben je en Loekie en Kruimel hadden geen beter mens kunnen treffen als jij, ben je zo dankbaar dat jij ze verzorgd hebt de laatste maanden, er was geen beter plekje voor ze geweest als daar, ik hoop dat Corry jou lieve oude dame snel weer de oude is, dankjewel lieverd voor alles. Nog 1 keertje 'doe de kruimel"wou dat ik het gezien had die kleine kontkrum want ja echt iets voor hem, toen ik hem liet castreren heeft hij me letterlijk 2 jaar lang boos aangekeken, maar 1 baby (stiekem losgebroken en de merrie in de andere wei bevrucht) was wel genoeg, nu ben ik blij dat Diego er is , is er teminste nog iets van hem.

YvonneV

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-12 14:57

Is er niet een filmpje van Doe de kruimel?

xyvonnex

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-12 16:53

wel fotos maaruh dat houden we lekker voor ons zelf........misschien later. :(:)

Krissis

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-12 17:27

Als hier iemand eten voor zichzelf houdt zeg ik altijd: heej Loekie ook hier??! (hier had Loek licht last van voedernijt) ;(

xyvonnex

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-12 18:38

och och och hier niet hoor,ze zorgde er gewoon voor dat ze eerst kwam.

Brainless

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-12 04:11

paulus26

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-12 07:40

Ergens is het begrijpelijk, maar het is niet de manier

Eigen rechter spelen is nog steeds niet toegestaan, nogmaals ergens is het begrijpelijk.
Het blijft het een in en in trieste zaak.

marjan1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-12 08:34

las 't inderdaad en in en in triest wat er met die arme pony's gebeurd is! Die gast is gewoon ziek! Maar om nu als wraak (neem ik aan) de auto van de dader in de fik te steken gaat mij dan iet wat te ver. Dat hij de fout in gegaan is is 1 ding Maar dat die vrouw de fout ingegaan is, vind ik echt reuze dom! Dat word zeer waars een aantekening... Had in 't andere topic al wat 't gevoel dat er wraak acties achter weg Zouden komen.