Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
silverbrumby schreef:Wat een verstand om daar overheen te rijden!!
silverbrumby schreef:Wat een verstand om daar overheen te rijden!!![]()
En iedereen heeft toch tegenwoordig wel een mobiele telefoon en neemt die mee op buitenritten om bij ongevallen direct iemand te bellen??

en dan met een snoekduik met hun gezicht midden op het rooster vallen...) en zelfs ambu's gebeld en paarden bij mij op stal gehad die met de trailer opgehaald moesten worden en linea recta naar de vlakbij zijnde paardenkliniek konden, omdat men denkt wel over het rooster te kunnen zijn echt ontelbaar. Ik durfde op het laatst niet eens meer te kijken als er weer een ruiter of - vooral - aanspanning te lui was om het hek pál naast het rooster te openen. Paarden die in volle spagaat languit op het rooster belanden... (dat er in de jaren dat ik er woonde nooit een vast heeft gezeten mag een godswonder heten want het was ook nog een extra zwaar rooster omdat het bij een militair complex ligt en er 10-tonners en leopards overheen moesten kunnen. De 'spijlen' waren dus extra zwaar en dik en de ruimtes er tussen nog net wat groter dan bij standaard roosters op de Veluwe. Wel een keer een die vast zat met 't ijzer en in paniek het ijzer in 1 ruk van de hoef af trok).Citaat:Waar staat dat ze over het wildrooster ging? Niet te snel conclusies trekken.
Citaat:Dat staat gewoon in het artikel zelf!
Ziet er niet fijn uit