sjee... Heftig zeg!! Ook ik dacht direct aan Anouk, maarja daar is het niet minder erg om ofzo! Veel beterschap, hopelijk komt ze er redelijk doorheen!
Heel veel sterkte Hoop dat je snel weer hersteld en je snel weer te paard ga zien.
Daniëlle
XXOOXX
Geplaatst: 30-08-11 10:28
haike schreef:
Heel veel sterkte voor alle betrokkenen!
esje01
Geplaatst: 30-08-11 11:27
heel veel sterkte aan alle betrokkenen, hopelijk kan ze gauw overgebracht worden naar Nederland, zodat ze omringd kan worden door iedereen die haar dierbaar is.
Knakker
Geplaatst: 30-08-11 12:52
jeetje, wat een ongeluk! Hopen dat ze uiteindelijk opknapt en er inderdaad verder een normaal leven kan leiden. Heel veel sterkte!
ohh wat erg ik hoop dat ze goed uit haar coma komt, sterkte gewenst aan de betrokkenen
citrofiel57
Geplaatst: 30-08-11 18:20
Ik heb afgelopen vrijdagavond gehoord dat de artsen wel positief waren. Wel zal het lang duren, maar uiteindelijk zou ze gelukkig weer gezond kunnen worden. Een ongeluk zit wel in een erg klein hoekje.... We horen de laatste tijd veel te veel over ongelukken met paarden.
Goed nieuws Ze reageerd op de mensen om haar heen.! ze mag alleen nog niet praten omdat haar strottenhoofd nog niet helemaal goed is. Verder maakt ze het na omstandigheden redelijk goed.
Hopelijk komt het helemaal weer goed. Heel veel sterkte voor haar gewenst.
ThePast03
Geplaatst: 09-09-11 14:55
Moderatoropmerking:
Off topic berichten verwijderd, vanaf hier graag weer on topic. Bedankt alvast.
anneliesdj
Geplaatst: 09-09-11 15:03
Blue9 schreef:
Dat is waarschijnlijk waarom ze altijd zeggen nooit voor een losgebroken paard springen om hem te stoppen..
Zo'n groom heeft ook wel wat verstand hoor, als die er echt voor gesprongen is dan zal het ook wel een gevaarlijke situatie zijn geweest. Maar het kan evengoed op vele andere manieren zijn gebeurd, van dit bericht valt niet veel te maken zo.