Ik wens de nabestaanden en vrienden veel sterkte toe de komende tijd!
linky
Geplaatst: 25-08-11 13:46
Sprakeloos.......... wat een verdriet voor iedereen die hem lief had. Heel veel sterkte voor de nabestaanden.
andamoon
Geplaatst: 25-08-11 14:00
Wat vreselijk zo jong..... 45 jaar en dan dit verlies, zo kort na zijn vader Christ....... Ik ben sprakeloos en vind het heel erg voor de familie en wens de nabestaande heel veel sterkte....
Ontzettend erg, zo'n jonge leeftijd, samen een bedrijf overgenomen na het overlijden van zijn vader en dan dit... Alle nabestaanden heel veel sterkte toegewenst.
xxchantiexx
Geplaatst: 25-08-11 14:04
Wow, wat erg! en nog zo jong.
Tafje
Geplaatst: 25-08-11 14:21
Triest, wat een leeftijd! Veel sterkte voor alle betrokkenen
Woorden schieten ons tekort als wij horen van het overlijden van antoine Dat het allemaal zo snel kon gaan kon niemand bedenken Wij willen jullie daarom heel veel sterkte wensen voor nu maar ook voor de tijd die komen gaat Klaartje ,moeder en familie wij wensen jullie heel veel sterkte toe bij dit grote verlies. Hoe kon dit gebeuren en dan nog veel te jong. Heel veel sterkte Ronald, Stephanie en Macelino
petraaken
Jezus wat jong zeg. Vond het fijn om met hen samen te werken voor de hengsten Rubiquil en Dreamcatcher. Claartje geeft ook erg snel antwoord op je vragen. Denk dat ik vanavond maar eens een condolance mail eruit stuur.
Mayasfrenk
Geplaatst: 25-08-11 15:14
Jeetje. 45.... Veel te jong. Sterkte aan de nabestaanden bij het verwerken van dit vreselijke verlies...