Italiaanse minister wil de Palio-paardenrennen verbieden

Moderators: EvelijnS, Polly, Ladybird, Hanmar, Shanna, Princesj, Dani

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

axeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-10 11:37

DaisyDarling schreef:
vanitymay schreef:
Ik stel voor dat ze deze op zich mooie traditie voort gaan zetten op een veilige baan, dan lijkt me het een verder prima iets! De kasseien is gewoon het grootste punt lijkt me. Ik heb ooit een documentaire hierover gezien en de hele stad is weken van te voren bezig met dit evenement. Verbieden lijkt me niet nodig, maar het moet wel een stuk veiliger en dus diervriendelijker!

Als ze de baan een halve meter verhogen met zand ofzo.. Dan vind ik het best kunnen. Voor de rest ziet het er niet zwaar onvriendelijk uit,
& de paarden lijken het opzich niet heel erg te vinden.

Er ligt al zand op de "baan" een halve meter lijkt mij onhaalbaar. O.a. omdat het (volgens mij) er zwaar is.
Beter idee dus om het inderdaad op veilige baan te doen, maarja dan is de sfeer e.d. natuurlijk weg.... Denk dat de bewoners dat geen goed idee vinden.

Het is op deze manier in elk geval niet erg diervriendelijk..

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten