Geen paardenman kan er met zijn verstand bij

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Gwen

Berichten: 15915
Geregistreerd: 20-11-01
Woonplaats: Nabij Eindhoven

Geen paardenman kan er met zijn verstand bij

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-01-02 12:07


julke

Berichten: 283
Geregistreerd: 29-04-01
Woonplaats: roermond

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-02 19:24

oww god zeg dat moet je maar overkomen Huilen Huilen
Lijkt me wel juist op geweldpleging, ik denk toch niet dat 2 paarden die ruzie krijgen zo'n schade aan elkaar kunnen aanrichten Verward

Waventy

Berichten: 5284
Geregistreerd: 22-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-02 19:24

oww god zeg dat moet je maar overkomen
Lijkt me wel juist op geweldpleging, ik denk toch niet dat 2 paarden die ruzie krijgen zo'n schade aan elkaar kunnen aanrichten

Dat van julke zei ik dus.

K@rin

Berichten: 415
Geregistreerd: 10-08-01
Woonplaats: Maarheeze

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-02 23:12

Als het geweldpleging was, dan zou je zeggen dat er aan de buitenkant tenminste sprake moest zijn van zwellingen, kneuzingen, afgeschaafd haar of iets dergelijks. Idem als de paarden in een dolle bui tegen elkaar aan geknald zouden zijn, bovendien zouden er dan sporen in het weiland/bak te zien zijn. Maar niets van dit alles. Paarden hebben alleen inwendige schade (gebroken rugwervel en gebroken ribben die een bloeding veroorzaakten), geen uitwendige. Snap er geen snars van......aliens?

Pink_Horizon

Berichten: 19828
Geregistreerd: 11-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-02 23:51

Bah het is inderdaad evrschrikkelijk. Zat het echt met een brok in mijn keel te lezen... Huilen

Margje

Berichten: 2534
Geregistreerd: 26-04-01
Woonplaats: Etten

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-02 21:19

Ik heb het ook gelezen, echt verschrikkelijk. Snap er ook niks van, eerst zeiden ze dat vergiftiging was aangetoond, later opeens niet, en hoe kunnen ze nou zulke inwendige verwondingen oplopen, van binnenuit? Heel vreemd, dat moet toch van buiten afkomen maar daar zouden dan sporen van zijn...Ook eng idee dat je het wel nooit zal weten,verschrikkelijk voor die mensen.

xxFiekexx

Berichten: 539
Geregistreerd: 30-12-01
Woonplaats: Zeewolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-02 09:33

Huilen Huilen Huilen wat erg!
misschien zijn dat weer die daders die al die dieren zo mishandeld hebben Lips are sealed Verdrietig Huilen