Alja schreef:raket schreef:Zag dat de KNHS ook reacties verwijdert onder berichten.
Heel bijzonder.
Klopt iemand had best onaardig gereageerd op faye die in de b kampioen was geworden.
Dan vind ik het meer dan netjes dat ze het hebben verwijdert.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
ivy_power89 schreef:Dat de knhs berichten verwijderd onder een bericht van winnaars snap ik wel.
Je hoeft het niet eens te zijn met de beslissing van de knhs, maar iemand zijn of haar blijdschap verzieken vind ik echt iets anders. Het is echt niet erg om af en toe op je handen te blijven zitten ipv de toetsenbord hero uit te hangen
denisesilver schreef:Pol, die lijst is natuurlijk goed en wel, maar ik denk niet dat veel mensen alle checks kunnen zetten, laat staan kunnen zetten zonder vooroordeel, omdat ze toch eigenlijk wel heel erg graag mee willen doen met de hippiade. De KNHS had zelf verstandig moeten zijn. Zoals hier al eerder is gezegd; met wateroverlast kan het wel verzet worden. Helemaal van een instantie die zich neerzet als zijnde met hart voor het paardenwelzijn, vind ik het ronduit walgelijk, dat ze de hippiade deze week door hebben laten gaan. Dan gaat het je als organisatie enkel om geld.
Alja schreef:raket schreef:Zag dat de KNHS ook reacties verwijdert onder berichten.
Heel bijzonder.
Klopt iemand had best onaardig gereageerd op faye die in de b kampioen was geworden.
nevica schreef:denisesilver schreef:Pol, die lijst is natuurlijk goed en wel, maar ik denk niet dat veel mensen alle checks kunnen zetten, laat staan kunnen zetten zonder vooroordeel, omdat ze toch eigenlijk wel heel erg graag mee willen doen met de hippiade.
Idd. Plus die rijwind is leuk voor het idee, maar is gewoon pokke warm. Vind je het zelf lekker in de auto als je airco kapot is en de ramen wel open? En ja, ik heb het zelf een keer getest in de trailer en wagen. Wel heel kort want het is niet lekker. Dus nee, begrijpen dat mensen dat hun geliefde dier zoiets aan doen zal ik nooit.
lletam schreef:Voor degene die zich wel wagen aan het kijken via horse and country tv, los van de discussie over de warmte, ik krijg elke paar seconde dat laden-tekentje te zien. Aan mijn instellingen ligt het niet.
TurboDi schreef:lletam schreef:Voor degene die zich wel wagen aan het kijken via horse and country tv, los van de discussie over de warmte, ik krijg elke paar seconde dat laden-tekentje te zien. Aan mijn instellingen ligt het niet.
En maar 2 ringen op de livestreamEn dan erop zetten dat de hippiade live te volgen is