Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
_San87_ schreef:Eddie de Wolf van Westerode, die het voorwoord doet, heeft dat deel over de sporen ook benoemd en vooral geadviseerd wel door te lezen en dat stukte negeren, oid. En daar ben ik het mee eens. Dat boek is ontzettend nuttig en bevat veel informatie.
denisesilver schreef:De meer, meer, meer tendens doet sowieso meer schade dan goed in de wereld. Waarom zou je in godsnaam steeds maar hoger willen springen? Dat het kan, betekent niet dat je het moet doen. Dat zou juist het dierenwelzijn in het gedrang brengen.
Wat betreft die sporen, ik heb (ruim tien jaar geleden) weleens wielsporen vast gehad die dus daadwerkelijk scherp waren. Ik ga ervan uit dat knoppen of de huidige wielen veel minder snel schade aan kunnen richten?
c_alsemgeest schreef:Benzz schreef:Waarom? Misschien is ze daar wel voor gevraagd om juist het welzijn binnen Helgstrand omhoog te krijgen.
Ja... met zoiets wil je toch niet openbaar samenwerken?
Vanuit de ellende hoek begrijpt iedereen het wel dat ze een Werth aan zich willen binden. Begrijp het vanaf haar kant niet.
c_alsemgeest schreef:Benzz schreef:Waarom? Misschien is ze daar wel voor gevraagd om juist het welzijn binnen Helgstrand omhoog te krijgen.
Ja... met zoiets wil je toch niet openbaar samenwerken?
Vanuit de ellende hoek begrijpt iedereen het wel dat ze een Werth aan zich willen binden. Begrijp het vanaf haar kant niet.
_San87_ schreef:Eddie de Wolf van Westerode, die het voorwoord doet, heeft dat deel over de sporen ook benoemd en vooral geadviseerd wel door te lezen en dat stukte negeren, oid. En daar ben ik het mee eens. Dat boek is ontzettend nuttig en bevat veel informatie.