De hengst About You RS2 van Marieke van der Putten doet nauwelijks onder voor zijn collega Mauro. Zo kreeg het paar onder meer 8-ten acht schrijf je al met een t aan het eind, dus komt er niet nog een t na het streepje. voor de wissel series. Wisselseries is 1 woord. Marten Luiten melde Meldde
Op Johnny werd hij derde met 73.284%, met Larsson scoorde hij 71.078% en werd vijfde. Daar tussen Ook 1 woord, daartussen
Oeps, dat was een klein foutje van mij tijdens het schrijven. Ik zal die weggevallen -l er gelijk even tussen plakken. Dank je wel voor het melden Prompter, scherp opgemerkt.
Wat gek. Ik kom net een pagina verder uit. Dan zal het wel goed gegaan zijn. Via de link kom ik op bovenaan pagina 493 uit. En (b)lijkt haar volledige verhaal in als laatste bericht op pagina 492 te staan.
Bij het stuk over de ringrijders van Gapinge staat een hele oude foto van een stichting (Zwing-Team) die aan Look-a-like ringrijden deden. Bovendien waren dit mensen uit Zuid-Holland (hoeksche waard en Voorne Putten) en niet uit Zeeland. Bijgevoegd een foto van een van “de kampioenen” van Gapinge.
JPitty
Lid Nieuwsredactie
Geplaatst: 24-08-25 20:45
Dankjewel Stef_Diva. Fijn dat je wilt meedenken met ons van de Nieuwsredactie. Wel hebben wij de naam van de persoon nodig, die deze foto gemaakt heeft. Vanwege de regels rondom copyright mogen we namelijk niet zomaar een foto gebruiken op VN, maar moeten we eerst toestemming van de betreffende fotograaf hebben.