Klinkt mij in de oren dat er een groep dure huizen bezitters geen zin heeft in 'drukke' buren.
Je woont tenslotte niet voor niets óp Wassenaar

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
DubbelFun schreef:Er waren/zijn plannen om er 46 woningen te bouwen, maar eea buurtgroep is daar tegen en wil er uiteindelijk een nature 2000 gebied van maken als groene buffers tussen Den Haag en Wassenaar.
Klinkt mij in de oren dat er een groep dure huizen bezitters geen zin heeft in 'drukke' buren.
Je woont tenslotte niet voor niets óp Wassenaar
nikkel schreef:Een mogelijke koper gaat geen miljoenen investeren om het braak te laten liggen. Als groen gebied heeft het perceel geen waarde. Dan kan dus A de lening niet worden afgelost B er geen investeringen in het noodzakelijk onderhoud worden gedaan C geen mogelijkheid om te trainen noch te koersen. Aangezien het perceel in de openbare verkoop gaat, is het compleet afwachten wat er gaat gebeuren. Een koper is niet te verplichten, de baan met opstallen in de huidige staat te houden. Trouwens ook niet om de baan te behouden en te laten gebruiken.
Fitzroy schreef:Ik dacht eigenlijk dat Duindigt al niet meer bestond. Verbaast me dat het nog zo is.
Voor mij staat Duindigt voor de Dag van het Paard, waar ik als klein meisje met opa naartoe ging.
Koper schreef:Trotr meldt vandaag dat de veiling van de baan is omdat er een deal is bereikt. Niet dat er nu bekend is wat dat gaat betekenen voor de toekomst, maar ik deel toch de link maar: https://www.trotr.nl/overig/deal-rond-d ... eantwoord/
ikke schreef:Koper schreef:Trotr meldt vandaag dat de veiling van de baan is omdat er een deal is bereikt. Niet dat er nu bekend is wat dat gaat betekenen voor de toekomst, maar ik deel toch de link maar: https://www.trotr.nl/overig/deal-rond-d ... eantwoord/
Hij staat intussen ook bij de nieuwsberichten maar als de toon representatief is voor hoe de sport erin staat, geef ik het weinig kans, wat een azijnpisser.
In plaats van voorzichtig positief dat er iets gebeurt dat potentieel ergens toe kan leiden, gaan ze de deal afzeiken met allerlei vragen die niks toe voegen.
prompter schreef:Als je er midden in zit - zoals ik - zijn al deze vragen volkomen begrijpelijk en relevant.
Ibbel schreef:Als je al jarenlang niet weet of je volgend jaar nog een stal hebt of uberhaupt toekomst hebt (zeker als je alleen renpaarden hebt, en geen dravers) dan zijn dit heel valide vragen.
Ook trouwens voor omwonenden - die hebben er ook baat bij te weten hoe de exploitatie gaat verlopen.
Lieser schreef:Ik snap dat die vragen leven. Ik snap niet dat ze als nieuws gepresenteerd worden.
Lieser schreef:Ibbel schreef:Als je al jarenlang niet weet of je volgend jaar nog een stal hebt of uberhaupt toekomst hebt (zeker als je alleen renpaarden hebt, en geen dravers) dan zijn dit heel valide vragen.
Ook trouwens voor omwonenden - die hebben er ook baat bij te weten hoe de exploitatie gaat verlopen.
Ik snap dat die vragen leven. Ik snap niet dat ze als nieuws gepresenteerd worden.