Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Elisa2 schreef:Ik ken eigenlijk wel veel pensionstallen zoals SP omschrijft, met alles strak..grote kale zandvlakten, alles altijd aangeveegd en die hebben dan alleen met een beetje geluk een heg om de buitenbak ofzo of wat bloembakken voor de aankleding.
Aan de andere kant zie ik ook wel PP's met eigenlijk te weinig bewegingsruimte voor de paarden. Ik denk dat het uiteindelijk gewoon heel moeilijk is om iets perfect voor elkaar te krijgen. Voor die pensionstallen als ze willen vergroenen is het belangrijk dat het niet teveel extra arbeid/ onderhoudskosten geeft denk ik.
Voor particulieren is het belangrijk om te kijken wat wel mogelijk is, bij ons staan er nu wilgenbomen om het perceel en een heg. En staat er genoeg onkruid langs de bak haha.
Daar zou misschien ook wel een bloemenmengsel ingezaaid kunnen worden, scheelt misschien ook juist onkruid maar ik zou wel graag willen weten of er geen bloemen bij zitten die giftig zijn voor de paarden.
denisesilver schreef:denisesilver schreef:Moet zeggen dat heel veel paddock paradises die ik heb gezien ook gewoon heel erg rommelig zijn/slecht in elkaar steken. Kan dan wel weer genieten van een pp die wel goed zijn aangelegd.
Je hoeft er niet gelijk met een gestrekt been in te gaan. Dit is puur mijn eigen observatie. Je doet nu net of ik grof tegen pp's ben, terwijl dat helemaal niet zo is. Ik ken gelukkig weinig reguliere (pension)stallen zoals jij ze omschrijft. Alles is relatief.