Over de Regenboog: april 2025

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Over de Regenboog: april 2025

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-05-25 21:09

*Bokt Nieuwsredactie
Bokt Community

Over de Regenboog
Afbeelding

Over de regenboog is een rubriek binnen de Bokt Community. Hierin willen we overleden viervoeters een laatste eerbetoon geven op [VN] Voorpagina Nieuws. Bellatrix verzorgt Over de Regenboog.

Als er wel paarden over de regenboog zijn gegaan maar hier niet tussen staan, kan dat verschillende redenen hebben. De eigenaar is er misschien nog niet klaar voor of heeft er geen behoefte aan.

Mellow

Mellow schreef:
Mellow,
Mijn maatje, mijn grote vriend maar vooral mijn allerbeste vriend. Bijna 21 jaar ben jij in mijn leven geweest. En ik heb zo immens veel van jou gehouden. Je word ontzettend gemist. Ik kende je door en door en jij mij. Ergens durf ik zelfs te zeggen dat we best wel op elkaar leken qua karakter. We konden ook wel eens botsen maar eigenlijk begrepen we elkaar ook oh zo goed.
Toen je nog niet met pensioen was heb ik veel met je beleefd. We gingen zelfs met je op vakantie. Wat fantastisch was dat. Intens genoten van jou in mijn leven. Nu een groot gemis. Maar 1 ding, ik zal je nooit vergeten. Zoveel van jou geleerd maar nog veel meer van jou gehouden.
Ik mis je maatje.
Jij en ik, samen 1.

Uniek

Uniek

flavlip schreef:
Uniek 21-06-2018 - 15-04-2025

Nog geen 7 jaar geworden... Waarvan wel meer dan de helft van ons.

Zoveel van je geleerd en ja toch ook echt van je genoten, ondanks al 't verdriet om Flavio en de frustratie je nooit gezond hebben kunnen doen.

Dag mooie meis. Bedankt voor alle liefde en alle lessen.

kally

Re: Over de Regenboog: april 2025

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-25 21:58

Heel veel sterkte gewenst allebei met jullie verlies Y;(

Flubberboot

Re: Over de Regenboog: april 2025

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-25 11:05

Heel veel sterkte gewenst allebei!!