HEA! Het enige paardenzwembad ter wereld

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Melzazu

Re: HEA! Het enige paardenzwembad ter wereld

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-23 15:20

Jeee Pillow.
Ik zeg tot 2x toe in dit topic dat ik het een gaaf ding vind. Dan zeg ik ergens dat mocht ik het nodig hebben ik hier niet voor zou kiezen. Dat is gewoon maar een opmerking van me en volgens mij echt onnodig om dan zo erop in te gaan. :n

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-23 16:12

Zover ik begrijp is de vijver van een bedrijf waar je allerlei outdoor activiteiten kunt doen. Het is een visvijver waar van alles in zwemt dus ik denk dat t outdoor bedrijf het water ook checkt.

Xandyandme

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-23 19:05

Geweldig tof om te zien. De man ziet er blij uit...jammer dat ik geen woord begrijp van wat hij zegt _O-

Jasmijn159

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-23 20:03

Zwemmen en aquatrainen zijn wb belasting niet echt met elkaar te vergelijken. Ik ken geen aquatrainer waar een paard echt in kan zwemmen..

jibberjabber

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-23 21:02

Ik heb veel gewerkt met paarden in zwembaden in Engeland. Het land waarin, volgens mij, de eerste zwembaden voor paarden verschenen. Dit waren stuk voor stuk ringbaden waarbij de ene trainer met een lijn aan het in het midden op een eilandje stond en de andere kant een trainer die ook met een lijn buitenom liep. Daarmee behoorlijk controle kunnen houdend op het paard. Er zijn best wel ongelukken gebeurd in mijn tijd. Gelukkig nooit in mijn bijzijn. Sommige paarden raakten om onduidelijke redenen in paniek. Dan moet je heel , heel snel handelen. Dat kan hier mijns inziens minder en minder gemakkelijk. Voordeel is hier wel dat het bij dit zwembad paard mooi rechtdoor kan zwemmen. Alhoewel het trainen van een links- of rechtsgebogen paard in een ring ook heel fijn werken is. Veel paarden vinden zwemmen echt een feestje. Maar ze raken snel de weg kwijt, want ja, waar is de bodem ? Dus begeleiding is noodzakelijk.

pillow

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-23 14:40

Dit zwembad kwam gisteren voorbij in Boer Zoekt Vrouw.

Boras

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-23 18:37

Ja zag ik ook!

Ik vond het er ook deze keer weer erg houtje-touwtje uitzien.

Melzazu

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-23 18:41

Ja ik riep ook al dat ik daar laatst over had gelezen :D