Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Avalanche schreef:Laten we wel wezen: alleen gekeurd zegt niets. De resultaten van de keuring wel, maar ook alleen als je weet door wie en hoe er gekeurd is.
Ik ga dus mee met Roulette.
Avalanche schreef:Maar zie de post van MWM: goedgekeurd zegt niets, want er wordt niets afgekeurd, alleen een advies gegeven.
We weten ook niet of er klinisch of ook röntgen is gekeurd, we weten de resultaten niet en we weten niet door wie de keuring is uitgevoerd. Dus imo te weinig specifiek om conclusies te kunnen trekken.
Avalanche schreef:Maar zie de post van MWM: goedgekeurd zegt niets, want er wordt niets afgekeurd, alleen een advies gegeven.
We weten ook niet of er klinisch of ook röntgen is gekeurd, we weten de resultaten niet en we weten niet door wie de keuring is uitgevoerd. Dus imo te weinig specifiek om conclusies te kunnen trekken.
Dreamboy schreef:Avalanche schreef:Maar zie de post van MWM: goedgekeurd zegt niets, want er wordt niets afgekeurd, alleen een advies gegeven.
Nogmaals, deze discussie gaat niet over het paard bij pzb maar keuren in het algemeen.
Afanaisa91 schreef:Avalanche schreef:Maar zie de post van MWM: goedgekeurd zegt niets, want er wordt niets afgekeurd, alleen een advies gegeven.
Inderdaad. Ze vermelden erbij dat het paard gezond is en vrij van gebreken. Dat vind ik interessanter dan de vermeende goedkeuring.
Dreamboy schreef:Annemiekev schreef:Ze hebben er nu een op staan die goed gekeurd is, zullen ze dan toch zelf aan het keuren gegaan zijn??
Goedgekeurd voor recreatie.
Mag je eigenlijk op wedstrijd met een adoptiepaard?
Avalanche schreef:Ja eens. Dat is ook mijn issue met de tekst. Veel te vaag en te weinig specifiek.