Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Jolien87 schreef:Belladonna1 schreef:Dat hij cel krijgt ie goed . Maar misschien moest hij even weg om ergens te helpen . Als je een stal runt kun je niet op veel plekken tegelijk zijn . Maar ik snap alle kanten
Heb je ook gelezen hoe de beste man de zaak heeft proberen af te handelen?
Melzazu schreef:Hij hoeft dus niet de bak in hè. De straf is voorwaardelijk dus meer iets als: foei niet nog een keer doen hè.
Die vervalste handtekening is echt heel erg vind ik. Dan wist je precies wat je aan het doen was toch?
Jolien87 schreef:Zo dan, da's lekker.
Ik vraag me bij dat soort mensen altijd af: als ze zo met mensen omgaan, hoe zal het dan gaan als één van de dieren een keer dwarsligt?
Jolien87 schreef:Zo dan, da's lekker.
Ik vraag me bij dat soort mensen altijd af: als ze zo met mensen omgaan, hoe zal het dan gaan als één van de dieren een keer dwarsligt?
Melzazu schreef:Hoe bedoel je proeftijd?
Er staat toch 8 maanden voorwaardelijk?
Of wat bedoel je precies?
Ibbel schreef:Melzazu schreef:Hoe bedoel je proeftijd?
Er staat toch 8 maanden voorwaardelijk?
Of wat bedoel je precies?
Hij krijgt 8 maanden (voorwaardelijk) celstraf, als hij binnen een x aantal jaar (de proeftijd) opnieuw in de fout gaat (de voorwaarde). Die x aantal jaar is niet bekend. Is dat 2 jaar, is dat 10 jaar?
Een voorwaardelijke celstraf heeft altijd een looptijd (x aantal maanden cel) en een proeftijd (het aantal jaren dat iemand zich moet gedragen, omdat anders die celstraf ingaat)