Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
hns schreef:En maar excuses over de halshouding. Sorry, wie willen ze voor de gek houden, ze trainen LDR of schamen ze zich daar nou voor?
Dan wordt het tijd voor een andere rijstijl.
Lindsey_99 schreef:hns schreef:En maar excuses over de halshouding. Sorry, wie willen ze voor de gek houden, ze trainen LDR of schamen ze zich daar nou voor?
Dan wordt het tijd voor een andere rijstijl.
Weinig Top aan.
Helemaal eens; het wordt tijd dat dit type ruiter eens met de tijd meegaat. Van het tijdperk van in de krul trekken hebben we nou wel een keer genoeg van en genoeg van gezien.
Of zou het misschien de leeftijd zijn, opgevoed in het permanent-in-de-krultijdperk van de jaren 80?
Hannanas schreef:Hebben jullie het filmpje ook gezien? Daarin wordt uitgelegd dat het paard vanuit heetheid kort gaat lopen.
Edit: filmpje toegevoegd
https://www.dehoefslag.nl/nieuws/dressu ... op-of-dres
Hannanas schreef:Hebben jullie het filmpje ook gezien? Daarin wordt uitgelegd dat het paard vanuit heetheid kort gaat lopen.
Edit: filmpje toegevoegd
https://www.dehoefslag.nl/nieuws/dressu ... op-of-dres
Rocamor schreef:Ik heb het idee dat hij zo in een stoelzit zit. En jammer van die doorgeslagen stang.
Machtig paard! Dat wel
Phonix schreef:Ik was er die avond en moest bij sommige momenten mijn ogen dicht doen.
Toen hij binnen kwam vertelde Nicole dat ze hem had meegenomen om te laten zien dat sommige paarden niet anders kunt lopen en dat hij niet zo veel hebt gedaan. Nou bij zijn normale ruiter loopt die heel anders en heb wel international gelopen.
.
Phonix schreef:Ik was er die avond en moest bij sommige momenten mijn ogen dicht doen.
Toen hij binnen kwam vertelde Nicole dat ze hem had meegenomen om te laten zien dat sommige paarden niet anders kunt lopen en dat hij niet zo veel hebt gedaan. Nou bij zijn normale ruiter loopt die heel anders en heb wel international gelopen.
Ik had drie vrouwen achter mij die bij alles wat die die zei “kijk nou eens hooooe mooi”. Ik moest me inhouden om niks te zeggen.
Dit is juist zo een slechte voorbeeld voor de dressuursport. Vond wel dat Ricky en Dinja juist heel goed omging met de spanning van het paard.
Hannanas schreef:Vind het commentaar wel sneu voor gal.(ongeacht mijn mening, ik zeg niet dat ik er wauwie over ben)
Maar na die hetze denk ik dan wel… neem dan toch een paard mee die je met normale halslengte op een trens de baan kunt rondrijden. Begin ff fris, zonder gelijk weer in de wind te gaan staan. Die storm begint nu opnieuw.