De Bokt-Wiki heeft hulp nodig! Van jou misschien?

Moderators: Essie73, EvelijnS, Muiz, NadjaNadja, xingridx, Firelight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

VuurVleugels

Re: De Bokt-Wiki heeft hulp nodig! Van jou misschien?

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-21 09:19

Ik studeer interculturele communicatie dus het lijkt me leuk om stukjes te schrijven! Wat is de werklast ongeveer, in uren per week? :)

VuurVleugels

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-21 12:56

Aurora3 schreef:
VuurVleugels schreef:
Ik studeer interculturele communicatie dus het lijkt me leuk om stukjes te schrijven! Wat is de werklast ongeveer, in uren per week? :)

Dat klinkt als een heel interessante studie zeg, moet je dan ook veel vreemde talen leren of richt jouw studie zich meer op de laag daaronder?

We hebben geen strikte regels voor hoeveel tijd je per week moet investeren. Natuurlijk zitten we wel met een vrij harde deadline omdat we voor de Olympische Spelen een groot aantal artikelen netjes voor elkaar willen hebben.
Als je het leuk vindt om stukjes te schrijven dan denk ik dat het schrijven van de biografie van de ruiters een mooie taak is voor jou. Je zoekt dan wat informatie bij elkaar, bijvoorbeeld op de site van de ruiter zelf, op de site van de FEI staat meestal wel iets en misschien kun je ook nog wat vinden via Google. Al die info combineer je dan tot een goed leesbare biografie van ongeveer een half A4tje in je eigen woorden. Je kunt zelf kijken hoeveel tijd je te besteden hebt en wanneer dat dan af is. Om te voorkomen dat er dingen blijven liggen lijkt het me goed om af te spreken dat je daar een week de tijd voor hebt. Lukt het een keer niet dan kan iemand anders ermee aan de slag.

Klinkt goed, lijkt me leuk! Sturen jullie een PB met meer info over hoe nu verder?

Mijn studie richt zich inderdaad voornamelijk op de laag daaronder, en dan niet alleen communicatie tussen verschillende landsculturen maar ook gender, racisme, sociale status en machtsverhoudingen bijvoorbeeld. Het is echt super interessant allemaal! :D

VuurVleugels

Re: De Bokt-Wiki heeft hulp nodig! Van jou misschien?

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-21 12:55

Ik heb onverwacht extra verantwoordelijkheid gekregen op werk waardoor ik mijn interesse helaas moet intrekken... :(

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie