[BLOG] Waarom doen we zo lelijk?

Moderators: Ladybird, Polly, Hanmar, Princesj, Shanna, Dani, EvelijnS

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

henny_w

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-19 09:45

Leuke blog, fijn om te lezen :)
Ik kijk al uit naar de volgende.

Ook ik ben ORUN instructrice. Als ik misstanden zie probeer ik op nette manier toch hulp te bieden door op voorzichtige manier toch een aanwijzing te geven. Soms wordt het geaccepteerd soms ook helemaal niet.
Echter ik ken ook mensen in mijn naaste omgeving met paarden waar ik geregeld gekromde tenen van krijg. Hemeltergend hoe zij hun dieren houden. Na een paar keer een paard van hen uit een benarde situatie gehaald te hebben en alleen maar een ijskonijn blik terug te krijgen van de eigenaar ben ik daarmee gestopt. Het werd me duidelijk niet in dank afgenomen hun dieren te 'redden' bij hun afwezigheid.

Sommige mensen willen gewoon niet leren van hun ondoordachte of misschien onervaren omgang met hun dieren. Ik heb me weliswaar met grote moeite toch maar aangeleerd om de andere kant op te kijken :(
Ik ga heel anders om met mijn paarden en het is per slot van rekening hun eigen verantwoording zoals zij met de hunne omgaan.

Maar ik ben het helemaal met je eens dat mensen in het echt aanspreken veel lastiger is dan wat je vaak op internet ziet dat iedereen direct een ongezouten mening heeft als er iets voorvalt.

Echte vrouwen rijden geen winkelwagentje, echte vrouwen rijden DODGE.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie