Virtueel bloemetje: xyzutu2, gohya en bokt-donateurs

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Daihyo

Berichten: 88044
Geregistreerd: 01-06-01

Virtueel bloemetje: xyzutu2, gohya en bokt-donateurs

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-12-18 18:46

*Bokt.nl
Bokt community
Afbeelding
Foto door Marjoow.


Wil je iemand een hart onder de riem steken? Of wil je iemand in het zonnetje zetten vanwege een bijzondere actie of daad? Stuur dan een pb aan Amanda of prugelpiet

We hebben deze keer drie bloemetjes weg te geven.

Het eerste bloemetje is voor xyzutu2 voor het verlies van haar paard Rio. Rio die, ondanks zijn problemen en gebreken, zo liefdevol werd opgevangen. Helaas bleek er meer aan de hand te zijn en kreeg hij de diagnose PSSM 2. Iets dat ondanks de goede zorgen en aanpassingen nooit had kunnen verbeteren. Daarom is Rio in de herfst van dit jaar ingeslapen. Het hele verhaal kun je lezen in haar topic: [EJL-ITP] 2018 met Rio: ons allermooiste, allerlaatste jaar samen.
xyzutu2: sterkte met het verlies van Rio.

Het tweede bloemetje is voor gohya. Gohya heeft opnieuw een tumor in haar oog en moet hiervoor behandelingen ondergaan. Haar topic vind je hier: [MWS] Wanneer houd het op? alwéér opereren en chemo..
Gohya, heel veel sterkte de komende tijd.

En het derde bloemetje is voor alle bokkers die meegeholpen hebben aan het vullen van de badkamer van sanso met muntjes van € 0,05. Een een voorbeeld van de beoogde badkamervloer vind je in het topic van sanso: [LZP] Help! Geldprobleem!. Bokkers, bedankt!

sanso

Berichten: 5477
Geregistreerd: 20-12-10
Woonplaats: Timboektoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-18 22:09

Over een half jaar -wanneer de verbouwing klaar is- laat ik zeker het eindresultaat zien!
Ik ben zelf ook erg benieuwd hoe het gaat worden :))

gohya

Berichten: 33014
Geregistreerd: 25-03-07
Woonplaats: Ermelo.

Re: Virtueel bloemetje: xyzutu2, gohya en bokt-donateurs

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-19 11:46

Oww ik zie dit nu pas! [dankzij een bokker die me erop attendeerde].
Ik zit niet zoveel meer op Bokt als voorheen, voel me vaak niet echt goed en zit weinig op me p.c. meer op mijn mobiel,maar dat beeld is zo klein om goed te kunnen Bokken.

Heb veel hoofdpijn, sinds 5 weken constant,sta ermee op en ga ermee naar bed, en alleen Ibuprofen helpt iets.Ik denk dat het van mijn oog afkomt, dat doet pijn.
De operatie die binnenkort komt kijk ik niet tegenop,maar die minstens 4 maanden chemo,daar zie ik zwaar tegenop.Ben er vorig jaar [en dat was maar 6 weken] erg ziek van geweest.

Erg lief van jullie om mij op te geven voor een virtueel bloemetje! doet me goed.