Russel Crowe veilt binnenkort opgezet paard

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Nieuwsredactie

Russel Crowe veilt binnenkort opgezet paard

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-04-18 13:08

rtl nieuws / quotenet
Overige

Acteur Russell Crowe is weer op de markt, en zijn spullen ook. In het kader van zijn scheiding moet de acteur zich ontdoen van een aantal opmerkelijke objecten. De veiling, georganiseerd door de Australische afdeling van veilinghuis Sotheby’s, heeft dan ook de zeer toepasselijke naam ‘Russel Crowe: The art of divorce’ gekregen.

Een van de items die geveild wordt is een levensgroot, opgezet paard dat gebruikt werd in de Hollywood kaskraker Gladiator. Je hebt er wel wat ruimte voor nodig, want het paard is ruim 2 meter hoog en 2 meter lang, maar dan heb je wel wat.

Het paard figureerde als een van de dode paarden in een bekende vechtscene van Gladiator. De manen zijn gemaakt van nephaar en er zit een handgeschreven briefje bij van Crowe, dat bevestigt dat het dier van hem is. De geschatte verkoopprijs ligt tussen de 2000 en 4000 dollar.

Dovahkiin

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-18 16:22

Opmerkelijk. Het is toch wat met die “Hollywood” scheidingen.

Cowgirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-18 16:25

Ik dacht dat hij allang gescheiden was. Ooit vernomen dat hij een serieuze relatie had met Terry Irwin en dat een huwelijk niet uitgesloten was.

emilyslaluna

Re: Russel Crowe veilt binnenkort opgezet paard

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-18 12:19

Ik vind 2000-4000 euro best weinig voor een opgezet dier. Het opzetten kost al heel veel en bezitten van celebrities gaan voor veel weg.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-18 12:43

emilyslaluna schreef:
Ik vind 2000-4000 euro best weinig voor een opgezet dier. Het opzetten kost al heel veel en bezitten van celebrities gaan voor veel weg.
Het zijn dan ook geen echte paarden, maar props. :+ "Realistically rendered in rubberised material with textured dark brown faux fur and a black mane, supported on a custom designed steel stand," aldus de website van Sotheby's.

Lekker sensationeel artikel wel. :')

emilyslaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-18 16:46

Mkango schreef:
emilyslaluna schreef:
Het zijn dan ook geen echte paarden, maar props. :+ "Realistically rendered in rubberised material with textured dark brown faux fur and a black mane, supported on a custom designed steel stand," aldus de website van Sotheby's.

Lekker sensationeel artikel wel. :')

Oh dat had ik niet begrepen. De titel zegt opgezet paard :')

Woogy

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-18 17:13

De titel in de quote link is nog veel dramatischer "Russell Crowe veilt binnenkort een aantal bijzondere items om zijn scheiding te bekostigen (waaronder een dood paard)" |o

Ania

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-18 10:10

Afbeelding

Dovahkiin

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-18 10:32

Wat moest ie überhaupt met zo'n ding? :') :')

Oehlala

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-18 10:35

dat ding is doodeng...