Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Ragdollcat schreef:Fietsten ze op het ruiterpad? Als dat het geval is.........dan kan ik het ergens begrijpen, maar steeds slaan met de zweep kan gewoon niet.
Want de omgeving, ruimte is voor iedereen en iedereen mag en kan er gaan recreeren.
beatje schreef:Ik heb laatst ook een moutainbiker mishandeld.Ik ga netjes aan de kant staan met mijn honden naast me,één hond gaat voor me zitten en hij rijd zo over zijn staart heen.Ik had een flexlijn in mijn hand en heb die op zijn rug gegooid(eigenlijk gooide ik uit toeval raak).Hij stopte en wilde beginnen te roepen alleen begon opdat moment mijn grote reu tegen hem te blaffen hij kon ineens heel hard fietsen.
Ook tijdens het wandelen met de paarden was er een mountainbiker die rondjes rond ons ging fietsen en de pas af sneed voor ons ging remmen en zo.Even later deed hij het wat verder op bij een meisje met een fjord,waarop de fjord volop uithaalt en hem van zijn fiets trapt.Zelf mankeerde hij niks,maar van zijn fiets was niet veel meer heel.Wij hebben gedaan of we niks gezien hebben.
Mountainbikers,niet allemaal ,maar een grootdeel is toch een pest.Dus ik kan me haar frustratie's voorstellen.
vimer schreef:ik moest hier toch wel even hardop om lachen.