Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

paddraigh schreef:Geloof het of niet.. Iker laatst ingehaald door een twee paard trailer.. Terwijl ik 120 reed.. En ja hij was compleet afgeladen (2 grote paarden)
Ik heb de bestuurster even naar het hoofd gewezen toen ze chagrijnig inhaalde.. (ik reed niet door)
Ik bedoel er mee te zeggen dat er veelal veel te hard gereden word met paard(en) op trailer.
In dld mag je Voor zover ik weet 90
Je moet je trailer daarvoor eerst tüf laten keuren met bepaalde banden eronder..(elke 2 jaar weer)
Relaxed schreef:Ik probeer normaal niet te oordelen over nieuwsberichten, maar inhalen met een paardentrailer?
Siesjuh schreef:paddraigh schreef:Geloof het of niet.. Iker laatst ingehaald door een twee paard trailer.. Terwijl ik 120 reed.. En ja hij was compleet afgeladen (2 grote paarden)
Ik heb de bestuurster even naar het hoofd gewezen toen ze chagrijnig inhaalde.. (ik reed niet door)
Ik bedoel er mee te zeggen dat er veelal veel te hard gereden word met paard(en) op trailer.
In dld mag je Voor zover ik weet 90
Je moet je trailer daarvoor eerst tüf laten keuren met bepaalde banden eronder..(elke 2 jaar weer)
In Duitsland mag je 80km/u tenzij gekeurd voor 100km/u
Katja schreef:Relaxed schreef:Ik probeer normaal niet te oordelen over nieuwsberichten, maar inhalen met een paardentrailer?
Ik haal ook wel in met mijn trailer als er mensen zijn die niet doorrijden. Je probeert toch met het verkeer meer te rijden en als je dat niet doet is de kans op ongelukken alleen maar groter. Daarbij vind ik het voor de paarden niet fijn als vrachtwagens ze inhalen.
paddraigh schreef:Siesjuh schreef:
In Duitsland mag je 80km/u tenzij gekeurd voor 100km/u
Okay.
mijn trailer mocht met speciale(andere) banden tot 90 geen 100.
Uiteraard eerst tuf gekeurd..
Elke 2 jaar opnieuw keuren..
Ik ga overigens nooit harder dan 80 met paarden erin
Dus voor mij onbelangrijk verder