Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
pluisje88 schreef:Nou die manege heeft dan dure zadels voor een manege. Moet het eerste manegepaard nog tegenkomen met een zadel van 4000 en deze manege heeft er gewoon 20 paarden 1 gegeven
Maar wat verrot zeg. Elke keer weer die zadeldiefstallen… en ik begrijp niet zo goed waarom. Nieuw kosten ze een rib uit je lijf maar tweedehands is er amper markt voor zadels. Als je er 500,- voor krijgt heb je heel erg veel mazzel.. marktplaats staat er vol mee. Echt leed voor de eigenaren
pluisje88 schreef:Nou die manege heeft dan dure zadels voor een manege. Moet het eerste manegepaard nog tegenkomen met een zadel van 4000 en deze manege heeft er gewoon 20 paarden 1 gegeven
xAurea schreef:LovesSam schreef:Denk dat Manege Hogerduinen zich eerder druk moet maken om hoe ze hun dieren houden dan de spullen die gestolen zijn.
Zo ver ik weet zijn ze daar nu druk mee bezig, en hebben ze het al een stuk beter
loez schreef:Forcalquier schreef:Klopt de tekst wel? Anouk: "ik ben gelukkig goed verzekerd" -> Anouk zit in zak en as en moet weer sparen voor een zadel van 5.000.
Evengoed verschrikkelijk, hoop het nooit mee te maken.
Ja dit viel mij ook meteen op
LovesSam schreef:Denk dat Manege Hogerduinen zich eerder druk moet maken om hoe ze hun dieren houden dan de spullen die gestolen zijn.
Forcalquier schreef:Klopt de tekst wel? Anouk: "ik ben gelukkig goed verzekerd" -> Anouk zit in zak en as en moet weer sparen voor een zadel van 5.000.
Evengoed verschrikkelijk, hoop het nooit mee te maken.