Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Caesar schreef:Tja ik weet niet... ik vind dit zo'n gevalletje apart. Zeker als ik lees van die smsjes... als je iets niet wilt ga je geen 113 smsjes versturen. De meiden van 15 van tegenwoordig zijn aardig vroeg met bepaalde dingen en ondanks dat de instructeur fout zat vind ik een verkrachter op basis van dit artikel wel ver gaan.
pipo schreef:hoe je het ook went of keert, minderjarig is minderjarig. Als volwassen man behoor je daar aan te denken, ondanks dat je misschien gek gemaakt word door een hitsige puber. Kop erbij houden en piel in je broek laten dan.
Kimbers schreef:Om keihard te roepen dat hij absoluut geen verkrachter is vind ik dan juist weer absurd. Meisje is wel nog maar 15, wie weet is hij wel meester in het manipuleren zoals veel pedo's zijn. Stempel pedo mag deze man in ieder geval wel van mij krijgen. Bah, hoe ziek om je aangetrokken te voelen tot een kind.
Fiffill schreef:Of ze er nou ouder uitzag of niet, het blijft een meisje van 15 en die weten echt nog niet hoe het in elkaar steekt. Een man van die leeftijd moet beter weten.
rienne schreef:Weten sommigen wel hoe vroeg meisjes tegenwoordig beginnen aan sex? Ik was 18 (vond ik nog wel vroeg) maar ken genoeg mensen die zeiden wow op je 18e pas ik lag op mijn 13e al voor het eerst met een jongen te vozen. Zonder blikken of blozen zeiden ze dat.
Suzanne F. schreef:Fiffill schreef:Of ze er nou ouder uitzag of niet, het blijft een meisje van 15 en die weten echt nog niet hoe het in elkaar steekt. Een man van die leeftijd moet beter weten.
Meisjes van 15 weten wel degelijk hoe het in elkaar steekt en het zou me niks verbazen als zij de man verleid heeft ipv andersom. De razende hormonen op die leeftijd kunnen meisjes veranderen in wulpse dames hoor.
Neemt niet weg dat hij fout zat door er dan op in te gaan. Maar zo zwart wit is het niet.
Fiffill schreef:Kimbers schreef:Om keihard te roepen dat hij absoluut geen verkrachter is vind ik dan juist weer absurd. Meisje is wel nog maar 15, wie weet is hij wel meester in het manipuleren zoals veel pedo's zijn. Stempel pedo mag deze man in ieder geval wel van mij krijgen. Bah, hoe ziek om je aangetrokken te voelen tot een kind.
Een pedofiel valt op kinderen. Dus niet op pubers.
Of ze er nou ouder uitzag of niet, het blijft een meisje van 15 en die weten echt nog niet hoe het in elkaar steekt. Een man van die leeftijd moet beter weten.
KoudbloedKim schreef:Deze man is in mijn ogen en eigenlijk ook in feite een pedoseksueel.
Hij heeft seks gehad met een minderjarig meisje, een meisje van onder de 16.
Ik snap ook werkelijk waar niet dat er hier mensen zijn die dit goed proberen te praten.
Het zou je dochter maar zijn!
KoudbloedKim schreef:Deze man is in mijn ogen en eigenlijk ook in feite een pedoseksueel.
Hij heeft seks gehad met een minderjarig meisje, een meisje van onder de 16.
Ik snap ook werkelijk waar niet dat er hier mensen zijn die dit goed proberen te praten.
Het zou je dochter maar zijn!