Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
paars schreef:Ik begrijp echt niet meer dat dit nog zo hoog gepunt wordt. Ziet er niet uit.
Maar goed ik word steeds allergischer voor dit soort ‘sport’-wedstrijden. Dus dat helpt al niet mee.
lletam schreef:Marlies heeft ook de publieksprijs voor harmonie en fairness oid gewonnen, toch?Qua beeld en harmonie vond ik Marlies met Habibi de beste. Misschien niet de beste beweger en nog veel foutjes. En Marlies eindelijk niet meer zo'n mega stoelzit!
Marieke en turvenshuppeldepup begonnen heel mooi alleen paard werd ook weer erg kort in de hals. Wel grappig om te zien hoe die op totilas lijkt.
En wat vinden jullie van Indian rock?
_San87_ schreef:lletam schreef:Marlies heeft ook de publieksprijs voor harmonie en fairness oid gewonnen, toch?Qua beeld en harmonie vond ik Marlies met Habibi de beste. Misschien niet de beste beweger en nog veel foutjes. En Marlies eindelijk niet meer zo'n mega stoelzit!
Marieke en turvenshuppeldepup begonnen heel mooi alleen paard werd ook weer erg kort in de hals. Wel grappig om te zien hoe die op totilas lijkt.
Het publiek was het dan iig met je eens.
koend schreef:paars schreef:Ik begrijp echt niet meer dat dit nog zo hoog gepunt wordt. Ziet er niet uit.
Maar goed ik word steeds allergischer voor dit soort ‘sport’-wedstrijden. Dus dat helpt al niet mee.
Zijn we weer vertrokken voor een rondje toppers afkraken? Niets is gemakkelijker, maar we worden er heus niet beter van.
Wat waren - naar uw mening - de positieve uitschieters?
lletam schreef:Qua beeld en harmonie vond ik Marlies met Habibi de beste. Misschien niet de beste beweger en nog veel foutjes. En Marlies eindelijk niet meer zo'n mega stoelzit!
Elisa2 schreef:Dat is een retorische vraag toch?![]()
Zal wel weer een nieuwe hype zijn, nepstaarten.
Elisa2 schreef:Er is ook wel een kentering gaande gelukkig.
Hebben jullie weleens proeven gezien waar Everdale er meer uitloopt met zijn neus er uit? Volgens mij kruipt hij er zelf nl ook nogal snel achter.
Wij hebben ook weleens een staart bij de slager gehaald om die vervolgens middels een soort extensions in te vlechten bij paard met korte staart. Maar dat zag er toen vond ik niet uit.![]()