Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
gedaan dus
anhighwood schreef:Tinkergekj schreef:Ondertekend, ze gaan maar bezuinigen op hun eigen loon.
ehh oh weet jij wat een boswachter aan salaris heeft?
Geloof mij maar , dat is niet zoveel, dus iemand die 40 uur werkt moet dan maar salaris inleveren, zodat jij in het bos kunt gaan karren (en kapot maken)
anhighwood schreef:dit is totaal niet aan de orde...bangmakerij...
natuur monumenten en de boswachterij willen alleen maar omdat ze minder geld krijgen van de regering, betaling gaan heffen.
Daar gaat het wezenlijk om!
Heb zelf met hun gemaild, en ze willen in eerste instantie geld gaan vragen aan de ruiters.
Geld vragen vind ik op zich prima, want onderhoud moet er blijven, maar dan voor iedereen die het bos gebruikt, dus ook de mountainbikers en de wandelaars!
Sluiting is totaal NIET aan de orde!!
kinel schreef:Gewoon zoals in Duitsland. Als ik daar wil rijden kost me dat 35 euro per jaar en je moet verplicht een kenteken met jaartal sticker erop dragen.
44Myrthe44 schreef:kinel schreef:Gewoon zoals in Duitsland. Als ik daar wil rijden kost me dat 35 euro per jaar en je moet verplicht een kenteken met jaartal sticker erop dragen.
Jij zit in een verkeerd topic denk ik?
En moet aan het tuig. 35 euro per jaar voor eindeloos zorgeloos rijden op goed onderhouden paden. Dat mogen ze wat mij betreft in NL ook invoeren zo. Vientje schreef:Nee hoor, in Duitsland hebben ze inderdaad Reitplaketten. Ziet er uit als een kruising tussen een oorlabel voor een koe en een kentekenplaatEn moet aan het tuig. 35 euro per jaar voor eindeloos zorgeloos rijden op goed onderhouden paden. Dat mogen ze wat mij betreft in NL ook invoeren zo.
), maar per combinatie... Je zult maar net zijn gaan buitenrijden met iemand en je wisselt van paard omdat het paard te heet is voor de ander bijvoorbeeld
dan zit je meteen met een probleem... Stel je krijgt controle...
Maarja... We zien wel