Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Daphne__ schreef:In hoeverre kun je er van uitgaan dat dit waar is.... oud werknemers doen de aanklacht en door dierenarts geen tekenen van mishandeling gevonden... het is en blijft topsport waarin iedereen elkaar maar wat graag wil dwarsliggen...
Maar als het waar is.. nouja zal ik maar niks over zeggen
Daphne__ schreef:In hoeverre kun je er van uitgaan dat dit waar is.... oud werknemers doen de aanklacht en door dierenarts geen tekenen van mishandeling gevonden... het is en blijft topsport waarin iedereen elkaar maar wat graag wil dwarsliggen...
ashley1 schreef:Is dit niet dezelfde 'mevrouw' (heks/feeks zou beter bij d'r passen) die laatst ook met een link naar een filmpje hier op bokt stond?
Edit: oh nee dat was een andere trut die in -ik meen- duitsland geen paarden meer mag houden wegens mishandeling en hier in 1 van de scandinavische landen toch mee doorgaat en met een verborgen camera werdt gefilmd... ook zo'n misselijk figuur.
Maar, dat zo'n 'dame' uberhaupt nog inkomensten heeft...? Ze mag tenslotte al geen wedstrijden meer rijden, zou ze dan nog andere inkomsten hebben, bijv. rijden voor eigenaren of lesgeven? Je zou toch niet met zo'n figuur geassocieërd willen worden
The_Stig schreef:Daphne__ schreef:In hoeverre kun je er van uitgaan dat dit waar is.... oud werknemers doen de aanklacht en door dierenarts geen tekenen van mishandeling gevonden... het is en blijft topsport waarin iedereen elkaar maar wat graag wil dwarsliggen...
Volgens mij stond er destijds een video op internet waarop de mishandeling te zien was.
Citaat:Aan de andere kant roep ik altijd, waar rook is is vuur..... er is daar in ieder geval iets aan de hand.