Citaat:
godzijdank woont ze nu in duitsland
Daar ben ik o.a. niet zo blij mee.
Ook op duitse fora word al het 1 en ander over haar geschreven.
Maar dat bedoel ik met prioriteitenverwarring Carin. Ben benieuwd wat Henk ten Napel hier voor reden voor heeft behalve de eventuele misstanden bij de opvang. Het kan toch niet de bedoeling zijn van zo'n stichting die het dier op plaats 1 stelt, om nu de verwaarlozer tot gedupeerde en slachtoffer te maken ? Ik waardeer het nobele streven hiervan maar dit traject wat gekozen word snap ik niet.
En dan nog, zo slecht kan de opvang zelf niet geweest zijn terwijl dat de reden is voor de aanklacht. Immers bij de contra expertise werden de dieren gezond genoeg voor terugplaatsing bevonden. Is die DA dan op zn achterhoofd gevallen of zou de opvanghouder uit nijd de beestjes toegetakeld hebben op de terugweg ? Vind het erg ongeloofwaardig gezien de geschiedenis van de eigenaresse. Ik vertrouw een Da en iemand die zulke dieren opvangt eerder dan een notoire verwaarlozer die notabene een stichting opgericht heeft om verwaarloosde en oudere paarden een tehuis aan te bieden.
Hoe krom kan het zijn........
Volgens mij kun je als stichting beter de minister aanklagen omdet er geen regels en instrumenten gegeven zijn aan dit soort stichtingen en overheidsinstanties om eens echt doeltreffend op te kunnen treden tegen dierenmishandelaars en verwaarlozers.