Bokker amsterdam_30 overleden

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

delerium

Bokker amsterdam_30 overleden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-11-12 22:58

* http://www.bokt.nl

Afbeelding
amsterdam_30 met Pluis
Vanmiddag is Bokker amsterdam_30 in het bijzijn van haar dierbaren overleden aan de gevolgen van slokdarmkanker. Begin januari van dit jaar kreeg zij te horen dat ze deze ziekte had. Om hierover te kunnen praten heeft ze schaduwaccount Horse_lover9 aangemaakt. 4 Maanden later besloot ze dat ze liever verder ging met haar oorspronkelijke account amsterdam_30. Bij velen was zij echter al bekend als SG, de afkorting van SuperGirl. Een erenaam die zij in haar topic kreeg en die ze tot het eind aan toe eer aan heeft gedaan.

amsterdam_30 heeft op vele Bokkers een diepe indruk gemaakt door de positieve manier waarop zij in het leven stond . Niet alleen tijdens het gevecht tegen haar ziekte, maar ook toen ze wist dat het einde steeds dichterbij kwam heeft ze er steeds het beste van gemaakt, niet alleen voor zichzelf, maar ook voor de mensen om haar heen.

Toen ze haar eerste topic opende schreef ze te hopen op wat steun in deze moeilijke tijd. Dat dat, en het volgende topic ruim 300.000 keer bekeken zou worden en ze ruim 16.500 reacties zou krijgen kon ze nog niet voorzien. Dat het tot deel drie zou komen ook niet. De hechte vriendschappen die ze met verschillende Bokkers ontwikkelde heeft ze tot het laatste moment gekoesterd.
Ook toen ze naar een hospice verhuisde is ze bedolven onder kaarten en door middel van de topics en de vrienden die ze daar had onderhield ze een band met de buitenwereld. Soms letterlijk: zo heeft Janouk haar nog een rondleiding door de wijk gegeven en haar de kans gegeven nog een keer paard te knuffelen.
Zo goed en zo kwaad als het ging heeft amsterdam_30 tot een paar dagen voor haar overlijden nog bijgelezen en updates geplaatst.
Haar berichten, waarin ze open en eerlijke verslagen plaatste over alles wat ze meemaakte, hoe ze zich voelde, wat er allemaal gebeurde, berichten met een lach en een traan, over en weer, ze zullen niet vergeten worden.

Al in het beginstadium van haar ziekte postte ze in haar eerste topic:

Horse_lover9 schreef:
Dat denken mensen misschien soms.. dat het niet veel helpt iets kleins te posten hier.
Ik vind het echt super om te lezen dat zoveel mensen meeleven en de updates volgen!

Het bleek tekenend voor de topics. Een grote groep mensen vormde zich om haar heen, sommigen zeer actief, sommigen op afstand. Maar altijd klaar met een warm woord, wat door haar bijzonder gewaardeerd werd.

Voor de uitvaart zullen persoonlijke uitnodigingen verstuurd worden. Wil je bijdragen aan het bloemstuk of een kaart sturen? In dit topic vind je de details.

De vader van amsterdam_30 heeft laten weten mee te lezen, we wensen hem, en alle betrokken veel sterkte in deze moeilijke tijd.

amsterdam_30 vond het niet oké als haar echte naam genoemd werd. Dit willen we ook nu graag blijven respecteren.

Cause she's a SuperGirl

toevoeging 22-11:
De uitvaart dienst zal gehouden worden op dinsdag 27 november om 11.30
Aansluitend vind om 14.00 uur de crematie plechtigheid plaats.

Houd er rekening mee dat zowel dienst als plechtigheid alleen open zijn voor wie er een persoonlijke uitnodiging voor hebben gehad.
Laatst bijgewerkt door delerium op 22-11-12 16:40, in het totaal 5 keer bewerkt
Reden: link naar inzamelingstopic voor het bloemstuk ingevoegd

Blue_Eyes

Re: Bokker amsterdam_30 overleden

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-12 23:00

Iedereen die hier op Bokt van haar was gaan houden... heel veel sterkte... ;(

Ladybird
Moderator Algemeen

Re: Bokker amsterdam_30 overleden

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-12 23:00

Lieve SG rust zacht meisje ;(

YazhiSien

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-12 23:01

Die enge stilte in haar topic, had het er gewoon koud van...en helaas het is zover...:((

Lieve lieve SG, wat heb jij een indruk op me gemaakt, wat ben jij een dapper en sterk persoon. Je hebt je rust nu, je hebt dapper gevochten.....vergeten doe ik je nooit.....

Rust zacht meis...het is goed zo...

Heel erg veel sterkte voor alle nabestaanden en iedereen die om haar geeft...

FriesWytske

Heel veel sterkte met dit grote verlies.

Thorn2006

Heel veel sterkte voor iedereen en vooral haar familie Q en Batman en minibatman.

emr

Af en toe las ik even mee in het topic, wat een naar bericht om nu te moeten lezen dat ze helaas overleden is.. Sterkte voor iedereen die haar dierbaar is. :(:)

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-12 23:02

Rust zacht amsterdam_30!

Mijn gedachte gaan uit naar haar vader. Heb hem een aantal keer mogen ontmoeten en wil hem heel veel sterkte wensen in deze ontzettend moeilijke tijd en ook voor de tijd die gaat komen.
Ook de rest van de familie en Quartel en haar familie heel veel succes de komende tijd!

TLNLSDB

Oprecht heel veel sterkte, voor alle betrokkenen !

Anoniem

och jeetje wat erg

Lieffiefi

Wat erg... Y;( Gecondoleerd..

Aan de bekenden, vrienden en nabestaanden van Amsterdam_30... Superveel sterkte in deze moeilijke periode en de moeilijke periode die komen gaat... Y;(

Hope2012

vreselijk . heb haar verhaal ook gevolgt en hoorde vanavond van een bokker dat ze idd was overleden.
Ik wil de nabestaande en al degene die haar gesteund hebben in deze moeilijke tijd heel veel sterkte wensen met dit enorme verlies

secricible

Geen woorden... Wat heb jij gevochten en wat had iedereen een respect voor jou en de manier waarop je hier mee om ging. Zoveel bewondering...

milou123

Blue_Eyes schreef:
Iedereen die hier op Bokt van haar was gaan houden... heel veel sterkte... ;(

Hier sluit ik mij bij aan, en tevens ook sterkte voor alle anderen die ook van haar (zijn gaan) houden.

youngster

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-12 23:03

Pff wat vreselijk heftig. :(
Zo jong, heb er geen woorden voor.
Voor iedereen die haar gekent heeft en vooral voor haar naaste familie en vrienden, heel erg veel sterkte toegewenst in de komende tijd :(:)

Higoma145

Gecondoleerd....
ontzettend veel sterkte voor alle na bestaande, ik ben er echt stil van...

Anoniem

Je wist dat het kwam, maar het is nog zo verdrietig... PapaSG, heel veel sterkte en gecondoleerd.

Cassidy

Heel veel sterkte aan de nabestaanden en iedereen die haar heeft gekend. Veel te jong nog, wat een rotziekte!

BalouArera

Ik heb haar topics niet echt gevolgd. Ik wist wel ongeveer wat er aan de hand was maar toen ik dit topic las werd ik stil. Ik vond haar berichten altijd leuk en ze was voor mij zeker een bekende bokker. Voor de eerste keer ben ik er stil van.

Sterkte met dit verschrikkelijke verlies. Y;(

Aukelizzy

Heel veel sterkte met dit vreselijke verlies.. :(:)

Simyo

Heel erg veel sterkte voor de nabestaande! Gecondoleerd. Y;(

Fenrir

Heel veel sterkte aan iedereen, alle vrienden en familie Y;(

Firegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-12 23:04

Heel veel sterkte voor iedereen die bij haar betrokken was. Haar topics hebben veel indruk bij me gemaakt.

F_Orumster

Och jeetje...

BalouArera schreef:
Ik heb haar topics niet echt gevolgd. Ik wist wel ongeveer wat er aan de hand was maar toen ik dit topic las werd ik stil. Ik vond haar berichten altijd leuk en ze was voor mij zeker een bekende bokker. Voor de eerste keer ben ik er stil van.

Sterkte met dit verschrikkelijke verlies. Y;(

Dit geldt ook voor mij, maar de posts die ik van haar las vond ik haar altijd bijzonder sterk, en terwijl ze zelf niet van ellende bespaard bleef zag ik haar meermaals hulp aanbieden aan mensen die diep onderin de put zaten. Zelfs om bij haar een schuilplaats te vinden.
Heel veel sterkte voor de nabestaanden van deze veel te jonge, krachtige vrouw.
Laatst bijgewerkt door F_Orumster op 19-11-12 23:04, in het totaal 1 keer bewerkt

Sweetgirl1

Jeetje wat een naar bericht.. Ze bekijkt heel Bokt vanuit boven als een prachtige ster.

Amsterdam_30,

Ik heb je nooit gekend of een topic gelezen,
Je hebt je als sterke vrouw Bewezen.
Nu ben jij een prachtige ster,
En bekijk jij bokt van ver.

Rust Zacht We Denken Aan Je